X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rejse til Køln


Svar
RaGeRaGeSkrevet 17/11-09 16:40 
Mig og en makker skal til Rammstein koncert i Køln her den 29 november, og vi er lidt på bar bund hvordan vi skal komme derned.

En mulighed ville være toget, men jeg tænkte mere på noget i retning af flyrejse tur/retur plus evt. hotelophold i et par dage.

Kan dette lade sig gøre for 3000 kr.?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
WehnerWehnerSkrevet 17/11-09 17:33 
Har I bil? Jeg har kørt derned fra Aalborg engang - det tog omkring 8 timer.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 17/11-09 17:38 
Der er ingen linier der flyver til køln fra Danmark. Du kan flyve til hamborg og skifte, men du sparer næppe noget videre tid ved det og det bliver med garanti dyrere end tog.

Tag dog bare toget og så skift i hamborg og så find et vandrehjem i køln, så kan i gøre det for langt under 3k. Det tager nok en 6-8 timer hver vej, men det er sjovt nok at drikke sig i hegnet i toget så det er kun hjemturen der bliver neder.
JAAJAASkrevet 18/11-09 18:18, rettet 18/11-09 18:23 
Jeg har lige købt en rejse til Berlin med fly og én overnatning på luksushotel midt i centrum til 1200 kr. pr person, så for 3000, jo. Det skulle kunne lade sig gøre med lidt arbejde på nettet. Søg Momondo, Air Berlin (1704 kr. med afrejse d. 28 og hjemkomst d. 30), Germanwings og Easyjet efter flyet og check hotels.com for gode tilbud.
RaGeRaGeSkrevet 21/11-09 19:11, rettet 21/11-09 19:12 
JAA>
Jeg har lige købt en rejse til Berlin med fly og én overnatning på luksushotel midt i centrum til 1200 kr. pr person, så for 3000, jo. Det skulle kunne lade sig gøre med lidt arbejde på nettet. Søg Momondo, Air Berlin (1704 kr. med afrejse d. 28 og hjemkomst d. 30), Germanwings og Easyjet efter flyet og check hotels.com for gode tilbud.

Ok, det vil jeg lige undersøge nærmere :)

Nogle der har erfaring med Interrail? Har kigget på et 3 dages interrail ticket fra DSB til 1000 kr. og så overnatter vi på et vandrehjem.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig