X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Twitter, Facebook og Zune tester søges


Svar
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 14/10-09 23:12 
Så er der åbnet op for testerer af de kommende funktioner på xbox live:

http://connect.microsoft.com/XboxLIVEUpdate

man skal bare tilmelde sig og krydse finger for at man ryger med.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/10-09 23:42 
De fralægger sig et hvert ansvar hvis softwaren skulle medføre at din konsol går i stykker...


Så jeg tror jeg venter til release.
dpldplSkrevet 15/10-09 00:30, rettet 15/10-09 00:31 
Erm Zune marketplace er jo den "online video butik". Sååå ><

Men ingen ved om de åbner dansk afdeling med samme patch kommer eller senere. Men da lovet det kommer i år.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 20/10-09 21:19 
det ser da ganske lovende ud .. Zune Videomarket:
http://kotaku.com/5385208/a-second-hands+on-opinion-of-the-xbox-360s-instant+streaming-in-1080p
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 20/10-09 22:15 
Spørgsmålet er vel bare hvor mange der gider sidde se film på sin 360 tager i betragtning af hvor meget dyret larmer.

Er næppe ret mange.
dchangdchangSkrevet 20/10-09 22:32 
Herhjemme ser vi film med lyd på... :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/10-09 22:38 
Jeg bruger også min 360 til at se film... :) Min 360 Elite er lydløs, så det er ikke noget problem...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dpldplSkrevet 20/10-09 22:51 
Azzkikr>
Spørgsmålet er vel bare hvor mange der gider sidde se film på sin 360 tager i betragtning af hvor meget dyret larmer.

Er næppe ret mange.

Min 360 larmer da ikke ret meget når den ikke skal bruge dvd drev, og gæt engang hvad streamed video ikke bruger? ;)

Samme tid skruer jeg normalt pænt højt op for min marantz a/v reciver, Så selv vis jeg havde dvd drev larm vil jeg ikke kun hører det anyway.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HankyHankySkrevet 20/10-09 23:10 
Bonus: Xbox 360 varmer hele stuen op, så bruger man denne til film, kan man spare frygteligt på varmeregningen :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 20/10-09 23:35 
en lidt bedre gennemgang af de nye funktioner:
http://www.viddler.com/explore/Joystiq/videos/2258/53.053
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
dpldplSkrevet 23/10-09 07:18 
Så er updaten ude til folk der med i preview program. Selv lige opdateret min Xbox og jo jeg kan sgu lej film nu.

Dyrest film er 430MS point, hvilket med billig MS point fra nettet er omkring 29kr for 1080p stream. SÅ prisen er sgu meget fine nok.

Hader facebook og twtter. Så ved ikke om de er gode ><
Og vi har selvfølig ikke fået last.fm
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 23/10-09 07:21 
Hvad koster 430 point, hvis man regner med Microsofts egen pris?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dpldplSkrevet 23/10-09 07:30 
Nåå du sidder vel ved en pc med regnemaskine? :p

Men anyway.
39kr(Ved pris af 45kr per 500 points), hvilket enlig var omkring den pris jeg regnet da jeg hørte om video halløj i DK.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 23/10-09 09:39 
hay.. du kan da ikke bare stopppe med at sige at nu kan man leje film....
du skal da lige fortælle hvilke og hvormange :D

hvad med Zune Marketplace?

(Har ikke modtaget en mail fra dem endnu....:-( )
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
dpldplSkrevet 23/10-09 10:37 
forza 3 og borderlands > leje film!!!!! :P

Zune marketplace er bare video marketplace i ny format. De "Rebranded" deres udlejing halløj til Zune.

Men er ikke vilde mange film(Langt fra de 500 de snakkede om vil komme kort after åbning). Mit gæt er 30 til 50, nogen er kun SD, nogen er 720p og så da også et par 1080p(V for vendetta er en af dem)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 23/10-09 12:08, rettet 23/10-09 12:09 
dpl>
Og vi har selvfølig ikke fået last.fm

arghh hvorfor dog ikke? jeg er endda subscriber så havde da selvfølgelig regnet med at det også ville køre på xboxen.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 23/10-09 17:00 
jubii... jeg har alligevel fået adgang til preview... selvom jeg ikke har fået det at vide på mail...


Kæææft hvor er det skægt at under "Topleje" ligger You Got Mail højre end hard to kill og Dødbringende våben 4 efterfulgt af Babylon5.

spændende hvornår de så åbner fuldt op for Zune Marketplace så jeg kan få adgang til det på min Zune80gb.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
tastasSkrevet 13/03-11 18:04 
Nogle der ved om der er kommet mulighed for at få danske eller engelske undertekster på film lejet på Zune?
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig