X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nogen der gider købe Burnout 2 til mig?


Svar
AsseAsseSkrevet 03/07-03 16:26, rettet 03/07-03 16:42 
Hejsa,

Well, nu har jeg ringet rundt til forskellige netshops, og der er ingen der har Burnout 2 på lager. Men ham jeg snakkede med fra EB games, sagde at de sikkert havde det i deres butikker, og at jeg kunne købe det der.

Men nu er det sådan at jeg bor i Oksbøl (ligger i nærheden af Esbjerg) og der er møj langt til den nærmeste EB. Og så var det jeg tænkte; hvis der var en eller anden der bor i nærheden af en EB der kunne tage hen og se om de havde det, og hvis de havde, så købe det og sende til mig. Jeg betaler self. for spillet og for porto, og også en 10'er eller lignende for ulejligheden hvis dette ønskes.

Nogen der vil gøre mig den tjeneste?

PS: Det behøver self. ikke være fra EB, hvis der er nogen der bor i nærheden af en anden butik der har det, og gider tage hen efter det er det jo ligeså godt. Det må dog ikke koste over 500 kr.
dpldplSkrevet 03/07-03 16:46, rettet 03/07-03 16:47 
den er da på lager hos Gamebits.dk efter hvad jeg kan se på deres site (og de siger jo selv de opdater sådan noget med det samme)

her
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
AsseAsseSkrevet 03/07-03 16:54 
Takker for hjælpen, og bestiller hos gamebits:) Men jeg ringer nu lige og spørger om det er på lager først!
AsseAsseSkrevet 16/07-03 00:05 
Well, ok, nu har jeg fundet ud af at det kan købes for omkring 350 kr. hos Cdwow.com. Men men men, man skal betale med Visa eller lignende, hvilket jeg ikke ejer:( Så jeg tænkte om jeg ku overføre nogen penge til en eller anden med visa, som så ville bestille det til min adresse...? Well, ikke at jeg regner med det, men det ville da være rart:)
3of193of19Skrevet 16/07-03 09:06 
Husk ogsaa at bestilling hos CDwow tager 2-3 uger. Bestiller du hos Gamebits, burde du have det i löbet af to-tre dage.
AsseAsseSkrevet 16/07-03 10:45 
Jeg har ellers fået at vide at det tog 5-7 dage..?
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 16/07-03 10:47 
For mig har det aldrig taget mere end 7 dage at modtage min levering fra cdwow, og jeg har efterhånden købt en del spil fra den side.
I win, you loose
NaieraNaieraSkrevet 16/07-03 11:44 
6 eller 7 dage da jeg skulle have en CD derfra...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/07-03 11:59 
Mr Good: Vi har nu endelig fået spillet på lager...
AsseAsseSkrevet 16/07-03 15:52 
Ok, tak for infoen, men jeg tager den fra Cd-Wow, da jeg ikke rigtig har pengene til det, og kun må låne det mindst mulige beløb;) Og der er ikke stor forskel, men det er mine forældre ligeglad med:P
rapsacrapsacSkrevet 16/07-03 18:34 
Hvis du overføre pengene til min konto vil jeg gerne bestille det til dig. Jeg har selv modtaget mit eksemplar derfra og det tog under én uge.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
AsseAsseSkrevet 16/07-03 20:23, rettet 16/07-03 20:24 
Tak for det, men jeg har allerede aftalt med Naiera at han gør det:)

EDIT: Dit eksemplar a Burnout 2? Hvis ja, hvad kan du så sige om spillet i forhold til 1'eren? Og hvad med de nye game modes?
rapsacrapsacSkrevet 16/07-03 20:30 
alt havd der kunne forbedres er blevet forbedret. Selve turneringselementet er ikke længere afhængig af, at man kommer på en første plads hver gang. Det gør selvfølgelig spillet en smule nemmere at avancere i- men så absolut skæggere. De andre modes har jeg faktisk ikke prøvet så meget af, dog kan jeg sige at der masser at gå i gang med. Så til alle der sidder med etteren og overvejer at købe toeren- Køb det!
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
NaieraNaieraSkrevet 16/07-03 20:31 
Jeg anmeldte PS2 versionen, og hvis man var til etteren bliver man nok ikk' lige skuffet...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AsseAsseSkrevet 16/07-03 21:24 
Det lyder meget godt:D Jeg har egentlig aldrig kunnet lide "bilspil", men Burnout er da så klart et af mine yndlingsspil til Cuben! Glæder mig fandme til at sætte tænderne (?) i noget nyt i samme stil:)
KTCKTCSkrevet 17/07-03 00:13 
Toeren er bedre end etteren på alle punkter, og det ville være underligt, hvis du bliver skuffet over den.
Jeg har gennemført begge spil, og jeg vil endda anbefale toeren til folk, der ikke brød sig specielt meget om etteren, for der er virkelig sket noget!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
tastasSkrevet 17/07-03 09:28 
Ja, 2'eren er rigtig god.

Crash-delen i spillet, er ligefrem blandt mine venner blevet det måske nok populæreste party-game.
De vil hellere (eller lige så gerne) spiller Crash i Burnout end Monkey Ball 2 eller Smash Brothers.
Så der er bedst kvalitet i spillet på single player siden, samt i multi.
Det kan du rolig købe.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
JesperJesperSkrevet 18/07-03 14:57 
KTC >
Jeg har gennemført begge spil, og jeg vil endda anbefale toeren til folk, der ikke brød sig specielt meget om etteren, for der er virkelig sket noget!

Det må være sådan en som mig så...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig