X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Effektive insektmidler?


Svar
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 21/08-09 00:34, rettet 21/08-09 00:35 
Er der nogen, der kan anbefale et universelt effektivt insektmiddel (eller flere) mod især edderkopper og myg? Jeg leder mest efter noget, der kan sprøjtes på vindueskarme/yderskarme ved åbne vinduer (som er åbne stortset døgnet rundt om sommeren).

Det er ikke så slemt med de insekter i år her, som det er med http://en.wikipedia.org/wiki/Crane_fly]Stankelben (Tipulidae)/Crane flies[/LINK]" target="">Stankelben (Tipulidae)/Crane flies. De er harmløse og ret nemme at fange, men kan være lidt irriterende her i maj/juni/juli/august og sikkert september med (?) for især folk, der er "lettere insektfobiske". :) Findes der mon et eller andet (mirakel)middel, som også virker mod dem?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
jaesjaesSkrevet 21/08-09 01:38 
Bøh!
Effektive insektmidler?

Sorry, kan ikke hjælpe, men det var for fristende ;)
silverstarsilverstarSkrevet 21/08-09 08:51 
Hvad med et myggenet af en art?
Jeg ved ikke om man kan få noget gift, som virker på alle de krible-krable ting der kan ske at ville ind af dit vindue, men du risikerer at dit vindue bliver giftigt at gå i nærheden af :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig