X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2009 - Sony


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/05-09 16:16 
Tråd til Sony-relaterede E3 2009 nyheder. Sony's pressekonference finder sted kl. 20.00 tirsdag d. 2 juni.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
293 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
CoreCoreSkrevet 02/06-09 21:41, rettet 02/06-09 21:42 
Jeg syntes også at det der, ligner det som jeg var naiv nok til at tro Wiien ville levere i sin tid.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KTCKTCSkrevet 02/06-09 21:44 
Åh nej, mere dukkeleg...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SonicSonicSkrevet 02/06-09 21:44 
Mariokart i nye kluder?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/06-09 21:44 
Mariokart PS3.... Det var også på tide :)
IqonIqonSkrevet 02/06-09 21:44 
Så mangler vi jo bare at en eller anden gæv gut finder ud af hvad i al verden vi egentlig skal bruge det til i forbindelse med spil.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
BeanoBeanoSkrevet 02/06-09 21:45 
Mario Kart meets LBP?.. I like!
jaesjaesSkrevet 02/06-09 21:47 
KTC>
Jeg synes dog stadig cursoren hoppede meget rundt, ligesom den gør med wiimoten, så jeg tror ikke helt på nøjagtigheden.

Det er vel bare at implementere noget anti-shock-halløj. Grundbevægelserne var jo ret præcise.
KTCKTCSkrevet 02/06-09 21:48, rettet 02/06-09 21:48 
Anti-shock-halløj må nødvendigvis give lavere nøjagtighed...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/06-09 21:48 
Så Sony har indtil videre lavet bedere motion control og en bedere kart racer end Nintendo.

Fuck hvor animere den hurtigt når de bygger i spillet.
BeanoBeanoSkrevet 02/06-09 21:48 
Ok det er godt lavet ... :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/06-09 21:49 
jaes>
KTC>
Jeg synes dog stadig cursoren hoppede meget rundt, ligesom den gør med wiimoten, så jeg tror ikke helt på nøjagtigheden.

Det er vel bare at implementere noget anti-shock-halløj. Grundbevægelserne var jo ret præcise.

Det er også ganske umuligt at holde noget 100% stille i strækt arm. Dertil skal man også tænke på at manden også har været nervøs under demonstrationen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 02/06-09 21:51 
Ico 3... The Last Guardian !
SonicSonicSkrevet 02/06-09 21:53 
Yes, come to pappa :D Sony har allerede vundet E3 i min bog :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KTCKTCSkrevet 02/06-09 21:53 
Nå, så lavede Sony alligevel den bedste konference i år. Ikke at der skulle så meget til ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
heheheheSkrevet 02/06-09 21:54, rettet 02/06-09 21:56 
tja den er jo ikke slut endnu...

jeg kan ikke lade være med at tænke oblivion med den der motion control
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/06-09 21:55 
hehe>
tja den er jo ikke slut endnu

Det kan ikke rigtig gå så galt at den kommer ned på niveau med de andre :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 02/06-09 21:58, rettet 02/06-09 21:59 
WRC og NASCAR i GT5 ?

Jeg vil vide mere...
SonicSonicSkrevet 02/06-09 21:58 
GAWD OF WAR!!!one!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
IqonIqonSkrevet 02/06-09 21:58 
Ja, den sidste halve time har været god for Sony - var ellers også klar til at dømme dem som taber (mellem M$ og Sony forstås, Nintendo er jo i en noget anden liga).
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/06-09 21:59 
Dog of Gwar 3.

Jeg har faktisk aldrig fået spillet 1'eren igennem og aldrig prøvet 2'eren.
BeanoBeanoSkrevet 02/06-09 22:01 
OMGOW3
KTCKTCSkrevet 02/06-09 22:01 
Shit, jeg er skuffet indtil videre. Det giver jo ingen mening med de fugle...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HankyHankySkrevet 02/06-09 22:01 
JAA! Det der gør Hanky glad. God of War 3 bliver THA SHIT!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/06-09 22:02 
KTC>
Shit, jeg er skuffet indtil videre. Det giver jo ingen mening med de fugle...

Jow det er da harpyer
SonicSonicSkrevet 02/06-09 22:04 
Die horsy die, LOL.
Skal jeg da have det der :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KTCKTCSkrevet 02/06-09 22:04, rettet 02/06-09 22:05 
Darkbeat>
Jow det er da harpyer
Ja, det var jo ikke det, der var pointen.
Men det hjalp lidt at se Kratos sønderrive skridtet på en boss.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 02/06-09 22:04 
KTC>
Shit, jeg er skuffet indtil videre. Det giver jo ingen mening med de fugle...

Det sagde de også til Hitchcock.
BeanoBeanoSkrevet 02/06-09 22:06 
GOW3 marts 2010
SonicSonicSkrevet 02/06-09 22:06 
Beano>
KTC>
Shit, jeg er skuffet indtil videre. Det giver jo ingen mening med de fugle...

Det sagde de også til Hitchcock.

I lolled :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KTCKTCSkrevet 02/06-09 22:07 
Ok, GOW3 er stadig min ven :)
Som sagt, Sony tog medaljen, men så brugte de altså også noget mere tid end de andre ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HankyHankySkrevet 02/06-09 22:09 
Sony leverede klart den mest sikre, interessante og underholdende konference ved dette års E3. Punktum.

Og lad mig så få købt den PS3.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/06-09 22:09, rettet 02/06-09 22:09 
KTC>
Men havde også langt mere indhold end f.eks. Nintendo der kunne ha' været overstået på en halv time.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SephirothSephirothSkrevet 02/06-09 22:09 
Final Fantasy XIV! :O ... Online :(
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KajikaKajikaSkrevet 02/06-09 22:10 
Beano>
KTC>
Shit, jeg er skuffet indtil videre. Det giver jo ingen mening med de fugle...

Det sagde de også til Hitchcock.

Hahaha, fantastisk, give den mand en medalje!
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/06-09 22:11 
Der manglede bare at de skulle have snig-annonceret Valkyria Chronicles 2... Så havde det været virkelig perfekt.


Men de gemmer det nok til TGS..... Ik'? :)
BeanoBeanoSkrevet 02/06-09 22:13, rettet 02/06-09 22:13 
Flot show fra Sony dog uden de helt store overraskelser. Matcher fint Microsoft's gode event.

Hvor kom FF 14 lige fra og hvorfor blev det ikke spillet mere på det?

Havde dog håbet på at se noget mere konkret fra GT PSP, PS5 og den nye motion controller der ser utrolig præcis og hurtig ud. Og så kan den bruges fra lænestolen uden risiko for brækkede lemmer :)
ChronoChronoSkrevet 02/06-09 22:13 
The Last Guardian og FF14 - alt andet var enten gammelt eller uinteressant. Den der Motion+ ting var da fin, men den får jo aldrig samme support og store spilkatalog som Wii'en.

Synes det var en lidt kedelig konference. Det var jo bare en mand der præsenterede videoer. Dem kunne de bare have lagt på YouTube - vi vil da høre nogle folk sige noget interessant. Det bedste var Motion+ folkene, men deres produkt var så bare lidt forældet i forhold til Nintedo's Motion+ og Microsoft's Natal.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HankyHankySkrevet 02/06-09 22:15 
What?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 02/06-09 22:17, rettet 02/06-09 22:18 
Chrono>
Det bedste var Motion+ folkene, men deres produkt var så bare lidt forældet i forhold til Nintedo's Motion+ og Microsoft's Natal.

Ja måske. Det hele komme er på spillene - syntes det er meget luft fra alle tre lejre indtil videre. Wii er dog længst fremme men syntes vi mangler at se samme præcision fra Motion Plus der er gyroskop baseret mens MS og Sony's er optisk.
CoreCoreSkrevet 02/06-09 22:26, rettet 02/06-09 22:26 
Jeg var ikke med fra starten, men jeg kan forstå på referaterne at der er blevet snakket om Final Fantasy VII i US PSN Store i denne uge. Der blev ikke nævnt noget om et EU `release` vel?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dpldplSkrevet 02/06-09 22:27 
Personlig synes jeg da dette var en kedelig omgang. Nok fordi jeg fortrakker natal frem for "wand"("wiimote" tech for mig har ramt toppen. Hvorimod 3d camera har en lang fremtid foran sig). SÅ heller 1 3D camera med standard controller ved siden af. Sådan jeg håber next xbox ender!

psp go: Ekk alt hvad jeg hader ved DL spil i et produkt? nej tak. :p
FF14: endnu et MMO. kan ikke være mere ligeglad
GoW3: lignet ikke noget der får mig til vil have det. Bayonette ligger bedste action den omgang, med brutal legend som outsider!
kan ikke bedømme team ICO, aldrig spillet deres spil.
Eneste spil der så godt ud for mig var den lille kart spil, men mangler venner på PS3 til den bliver penge værd.
(Så frem til GT5 ind til jeg så forza 2 igår)

Ender sgu med blive xbox fan i stedet for multiplatform fan...
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/06-09 22:30 
Chrono>
Det bedste var Motion+ folkene, men deres produkt var så bare lidt forældet i forhold til Nintedo's Motion+ og Microsoft's Natal.

Det var da ganske tydeligt at Sonys er langt mere præcist og langt hurtigere end både Nintendos og MS' alternativer.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ComradeComradeSkrevet 02/06-09 22:39 
dpl>

(Så frem til GT5 ind til jeg så forza 2 igår)



Forza3 ligner da en meget tidlig version af GT5 Prologue, grafisk.. Hvordan det så virker realtime kan kun tiden vise.

Så ikke så meget af showet, men der var heller ikke noget der imponerede mig. Jeg synes generelt at det helt klart er 3rd parties med deres multispil der gør det bedst..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
HeroldHeroldSkrevet 02/06-09 22:44 
Lord Darkeyes>
Dog ser jeg frem til at kunne leje og/eller købe film i HD format.

Held og lykke med det i Danmark.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dpldplSkrevet 02/06-09 22:45, rettet 02/06-09 22:46 
Som sagt vil jeg altid fortrak forza physic(stavning?) engine imod GT5s grafik.
Har ingen tvivl of GT bliver det pænest spil. Ved kun hver bil in forza ser ud til have flere polygons(400k til ½ million per bil). Men det ligemeget når community delen(elsker deres mal bil del) og og nok bedste spille motor er for mig langt vigtiger.

Lord Darkeyes: selvglade arrogent? Helt ærlig vis nogen for tjener den title så er det sgu sony. Kan virkelig ikke klar mere af det "ONLY POSSIBLE ON" crap de fyrer af hver gang.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HankyHankySkrevet 02/06-09 22:47 
Lord Darkeyes>
Sony vandt igen i år og det endda ret overbevisende.

Nintendo viste absolut intet og må igen i år tage til takke med 3. pladsen.

Er E3 nu noget man vinder?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HeroldHeroldSkrevet 02/06-09 22:48 
Jeg synes Sonys konference var lige så kedelig som de andre. Intet rigtigt nyt, og et halvhjertet forsøg på at redde deres håndholdte fra et forlist format, ved at lancere en udgave, der kun kører downloads og flash media.

Det er simpelthen ikke godt nok, hvis de vil hale ind på konkurrenterne, der er langt foran.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HeroldHeroldSkrevet 02/06-09 22:49 
Hanky>
Er E3 nu noget man vinder?

Hvis man er fanboy nok, er man nødt til at udråbe sin foretrukne platform som vinderen :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HankyHankySkrevet 02/06-09 22:54, rettet 02/06-09 22:55 
Hvilken bande? Sådan en rigtig en, for real?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HeroldHeroldSkrevet 02/06-09 22:54 
Hvis der var brug for det, ville han sikkert :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
293 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig