X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

iPhone push e-mail spørgsmål


Svar
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 11/05-09 13:18, rettet 11/05-09 13:23 
Hej

jeg har installeret IM+ på min iphone, og programmet tillader mig at være online på msn, selvom programmet er lukket, og når man modtager en besked på sin msn, så får man en email.

jeg syntes dog ikke min iphone altid lige tjekker mail som den skal?. og hvilke indstillinger ska slås til/fra inde i push, jeg syntes det er en smule forvirret mine indstilinger er sat op sådan:

Push er til, der er flueben i hvert kvarter, går jeg ind i "avanceret" står der "hent", og der er flueben i "hent".

jeg har også hørt man kan få en sms hvis man sætter den op til sit mobilnr@gsm1800telia.dk men jeg får ik sms når jeg mailer den adresse.

håber på nogle kan guide / tips til at få det til at virke så optimalt som mulig, evt så den push funktion virker ordentlig, eller man får sms pr email.

EDIT: der ska lige siges at på min iphone er min hotmail konto tilknyttet, det er den jeg bruger i mail programmet.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
happyEDhappyEDSkrevet 11/05-09 13:28 
push så henter den når du logger på din mail.
Ellers kan du inde i instillinger sætte den til at hent hver 15 min/ 30 min osv. Men nu oftere den tjekker for mail, jo mere strøm bruger den.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 11/05-09 14:35 
ska jeg så slå push fra, og så kun ha flueben i hvert 15. min? for lige nu er begge sat til? altså "on" på push" og flueben i "hvert 15 min".
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
happyEDhappyEDSkrevet 11/05-09 15:10 
Nå ja det er sådan. on og hver 15. min Har ikke min mere ;)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 11/05-09 15:19 
Oki, :).

men syntes ik altid det er hvert 15. min nemlig, eller er det mig den er gal med. :).
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
scavengerscavengerSkrevet 11/05-09 19:37 
Hold rigtigt godt øje med din mobilregning, idet den connecter via mobilnettet hvert kvarter for at synkronisere din mail. Især hvis du glemmer at slå det fra i udlandet, så bliver det rigtig dyrt.
Nemo me impune lacessit
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 12/05-09 00:25 
jeg har 10GB fri trafik..tror ik den kan overskride det? eller?
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
HeroldHeroldSkrevet 12/05-09 07:36 
Den er kun fri i Danmark (og måske ét land mere i Skandinavien, afhængig af din udbyder). I udlandet koster det kassen!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
happyEDhappyEDSkrevet 12/05-09 13:21 
Nej det kan du på ingen måde overskride. det er svært bare at komme over 300 mb
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 12/05-09 14:35 
Okay, jeg har dog brugt 2000mb, ;) nu, men det nok fordi jeg har hentet meget via app store, + været på rigtig meget, hentet/streamet trailers.

syntes dog stadig jeg ku bruge et par apps der virkelig er nice, de er lidt svære og søge efter på appstore.

indtil videre har jeg fundet Google Earth,Tv-guide prog, fodbold prog. der fortæller kommende kampe os.v. og ellers MSN, Facebook os.v. men syntes jeg godt ku bruge nogle flere "smarte" apps, mange af dem er ik rigtig til noget.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig