X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Buzz bundle


Svar
delindedelindeSkrevet 04/05-09 21:57, rettet 04/05-09 21:59 
Hej!

Jeg er på jagt efter en bundle med spil og buzzere til PS3. Tusindvis af øjne ser naturligvis bedre end to, så vil jeg da lige høre her. Nogle gode links til steder der har dem til en fornuftig penge?

Mvh delinde
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
HeroldHeroldSkrevet 04/05-09 21:58 
PS2 eller PS3?

Jeg har kun set dem billige i udlandet, men jeg vil godt have det danske med. :/
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
delindedelindeSkrevet 04/05-09 22:00 
Herold>
PS2 eller PS3?

Jeg har kun set dem billige i udlandet, men jeg vil godt have det danske med. :/

Damn det var kvikt...den tikkede ind mens jeg sad og rettede;-). Jamen den danske version ville da også være mit foretrukne valg.
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
HeroldHeroldSkrevet 04/05-09 22:02 
Jeg leder selv, men er ret tæt på at bare snuppe til whatever den koster nede i GamesTop.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
delindedelindeSkrevet 04/05-09 22:04 
Ja, det kender jeg godt, det syndrom. Pludselig vågner man udenfor butikken med en pose i hånden og et sydende dankort. Men okay jeg kunne godt vente lidt på posten hvis prisen er rigtig.
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
delindedelindeSkrevet 09/05-09 15:27 
Nå, så gad jeg ikke snaske rundt i diverse prisdatabaser længere. Endte med at bestille i den genopståede webshop Merlin, til 589 plus porto. Nu håber jeg så der er hurtig levering, de praler med et nyt avanceret automatisk anlæg.

Så sidder man igen med dén der fornemmelse af at være vågnet op, efter at have tastet kortnummeret ind...
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
BazeBazeSkrevet 09/05-09 17:21 
Nu mener jeg, sproget ændre sig efter maskinens sprog. I så fald kan det erhverves i Amazon for ca. 416 og det er medregnet moms.

Link...
delindedelindeSkrevet 10/05-09 18:55 
Skankymoe>
Nu mener jeg, sproget ændre sig efter maskinens sprog. I så fald kan det erhverves i Amazon for ca. 416 og det er medregnet moms.

Det var jeg også noget i tvivl om. Men det ville jo betyde at alle sprog skulle være med på skiven, og det virkede lidt usandsynligt på mig. Turde ikke tage chancen i hvert fald. Men tak for linket, omend det kom lidt for sent, for mig i hvert fald:-)
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig