X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii classic controller - Ændre opsætning


Svar
AsseAsseSkrevet 26/04-09 14:17 
Halløjsa,

Jeg har netop investeret i en Wii Classic Controller da jeg ikke var i stand til at spille fx SMW uden med mindre jeg brugte en GC controller, og jeg synes opsætningen af knapperne var lettere ubrugeligt.

Efter så at have testet CC'eren til et par andre spil, har jeg fundet at den måde knapperne er sat op på fungerer, for mig i hvert fald, rimelig skidt. Jeg har senest spillet Super Mario Bros, og for ikke at gøre historien længere end nødvendigt, så er mit spørgsmål - Kan jeg ændre opsætningen på knappernes funktioner på nogen måde? Jeg har søgt lidt rundt omkring på nettet og kigget i manualen og kan ikke finde noget. Jeg må indrømme at være noget skuffet over controlleren til NES spil hvis man ikke kan. Jeg ønsker en opsætning der for eksempel gør at b-knappen (den nederste) er til at sprinte på, og y-knappen (den venstre) er til at hoppe på, eller omvendt.

Og så nu jeg er i gang ville jeg høre om nogen kan fortælle mig hvad den lille hvide fyr i midten ovenpå controlleren er til. Den der er placeret mellem Z-knapperne.

På forhånd tak =)
WikzoWikzoSkrevet 27/04-09 02:31 
Jeg mener ikke, at det er muligt at ændre knappernes funktion, hvad enten det er med en Wii Remote, GameCube-controller eller Classic Controller. Sørgeligt, men sandt.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig