X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kan man få et bedre joypad??


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 12/03-09 22:44 
Som overskriften, til PS3 iøvrigt.
Må indrømme jeg ikke bryder mig om dualshock 3, det er endnu værre end dualshock 2, så jeg kunne godt tænke mig et joypad som er i stil med det til 360eren, er det muligt?
Nogen der forresten ved hvorfor jeg ikke kan få lov at få den åndsvage update så jeg kan bruge ps storen?
Det har ikke været en særlig go oplevelse indtil videre at få en ps3 må jeg godt nok indrømme :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/03-09 22:54 
Du skal da bare opdatere maskinen på normal vis for at kunne komme ind i PS store. Er det en gammel maskine du lige har købt?

Jeg synes i øvrigt at PS3 controlleren er en del bedre end PS2'ens. Især analog-pindende er meget forbedret.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Danny SallingDanny SallingSkrevet 12/03-09 23:08 
Jeg kan ikke få lov at hente updaten færdig, har været oppe 34% som det højeste, og så siger den lige pludselig fejl, og at jeg ikke kan komme i konttakt med serveren :-(
Ja jeg får ondt i fingrene og håndledene af den ps3 controller, 360 padet kan jeg side med (som er min personlige rekord) i 8 timer uden pause, og stadigvæk ikke have ondt npogen steder, men ikke ps3 padet, der går max 10 min. før jeg får fnat af det, og max 30 min. før det begynder at snurre og gøre naller. Så som du nok kan se, har min første oplevelse med maskinen godt nok ikke været værd at skrive hjem om :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
nerosnerosSkrevet 12/03-09 23:19 
Er det ikke bare et spørgsmål om tilvending, men ellers fandt jeg det her:
http://playstation.joystiq.com/2007/06/14/logitech-ps3-controller-alternative-or-shenanigans/

Bare uden motion-sensing ;-)

Eller:
http://gear.ign.com/articles/852/852422p1.html

Jeg skrev "PS3 alternative controllers" i google.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 12/03-09 23:29 
@Danny : Kører du wireless? I så fald, check stabiliteten af forbindelsen - evt. med TDC's speed test via PS3 browseren. Jeg kører wired LAN og har aldrig problemer med downloads eller updates, men min kammi har det pga. wireless.

Vedr. controller, du kan købe en adaptor så du kan bruge 360 controlleren (wired) på PS3. Den er dog ikke billig:
http://www.gamebits.dk/shop/playstation-3-cross-7643p.html
Danny SallingDanny SallingSkrevet 12/03-09 23:52 
Har set at man kan få 360 controller til pc, nogen der så ved om man kan få en pc til ps3 box og så bruge 360 joypadet på sin ps3?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 12/03-09 23:54 
Ja jeg kører trådløst med 65%, hvilket er ok når man tænker på at det er helt nede i stuen senderen står :-)
Orv hvad, den fætter skal jeg da have, så kan man komme til at spille ps3 perfekt jo. Takker rigtig mange gange for linket, den bliver bestilt med det samme :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 12/03-09 23:55 
Hov, så lige at man skal bruge en wired controller, men så må jeg jo bare købe sådan et også :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
BeanoBeanoSkrevet 13/03-09 00:00 
Prøv evt. at eksperimentere med placering af PS3'en. Hvis den står vandret nu, prøv at stille den lodret - har jeg observeret kan give bedre forbindelse hos min kammi :)
Tror ikke den interne antenne er så god :!
Danny SallingDanny SallingSkrevet 13/03-09 00:05 
Det er et billigt trådløs netværk jeg har, et fra belkin til kun 300,- men det virker fint til streaming af film fra pc´en nedenunder, men ikke vanvittigt godt til at spille online med min 360, med mindre alle de andre er fra DK, ellers ryger jeg af i ny og næ, ret mærkeligt faktiskt :-/
Kan det være fordi jeg har TDC forresten?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
BeanoBeanoSkrevet 13/03-09 00:09 
Nej, jeg tvivler - NAT og firewall settings vil ikke påvirke hastigheden/stabiliteten af PSN downloads/updates.
Jeg er ret sikker på det er kvaliteten af den trådløse forbindelse imellem PS3 og router der driller ;)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 13/03-09 01:07 
Har flyttet lidt rundt på den, fandt et sted den kun var på 45% i kvalitet, kan ikke finde et bedre sted end det sted den står på nu. Fik updated den til Resistance 2 uden props, gik hurtigt, men den stoppede ved 99% med updaten til NFS: undercover, meget mærkeligt :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
BeanoBeanoSkrevet 13/03-09 07:14, rettet 13/03-09 07:20 
Ja det er meget typisk det sker når der er dårlig wireless forbindelse :(
Hvis man ikke kan få en bedre forbindelse eller bruge LAN kabler, er det bare at prøve det par gange. Mht. firmware update, kan du downloade den til USB stick eller lign og installere fra denne.

Hent den her
nerosnerosSkrevet 13/03-09 09:08, rettet 13/03-09 09:09 
Danny Salling>
men ikke vanvittigt godt til at spille online med min 360, med mindre alle de andre er fra DK, ellers ryger jeg af i ny og næ, ret mærkeligt faktiskt :-/
Kan det være fordi jeg har TDC forresten?

Sidstnævnte lyder som et NAT problem a la det jeg selv har været ude for med min X360, men det skulle være iorden nu :-)
Bashful Neophyte
Danny SallingDanny SallingSkrevet 13/03-09 13:44 
Nu har jeg gentagende gange prøvet at downloade den update til pc, jeg er ikke kommet højere op end 26%, så stopper den med at downloade, nogen gange før enda :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
BeanoBeanoSkrevet 13/03-09 13:51, rettet 13/03-09 13:52 
Jeg har lige hentet den på min PC... tog ca. 3 min for 138MB.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/03-09 14:14, rettet 13/03-09 14:15 
Det lyder da som om du har store problemer med dit netværk. Nu kender jeg ikke dit setup, men du skriver at der er tale om en billig router; Køb en ny med større/bedre rækkevidde, det burde eliminere den mulighed (lån evt. en af en ven først).

Jeg oplever aldrig problemer med min PS3 som er tilkoblet et trådløst netværk med ca. 4-5 enheder.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Danny SallingDanny SallingSkrevet 18/03-09 03:08 
Har prøvet at downloade via pc som er sat til med kabel, det stopper min download også, det bedste resultat er indtil videre 91%, men den kan finde på at stoppe allerede inden den får hentet 1 mb.
Jeg fatter ikke at jeg ikke kan downloade den update, andre der har haft samme problem som har løst det? :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 18/03-09 03:10 
Nå ja, glemte lige at sige at jeg nu har købt den adaptor og et 360 pad med kabel og sat til, det virker sådan set godt nok, men bare ikke særlig længe, for så kan du ikke bruge 360 pad´et overhovedet, så bliver man nød til at enten bruge ps3 pad eller genstarte maskinen :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
nerosnerosSkrevet 18/03-09 08:22 
Så må du gå den lange tilvendingsvej ;-)
Bashful Neophyte
Danny SallingDanny SallingSkrevet 23/03-09 08:53 
Hvad er det der gør at man ikke kan bruge den adaptor i særlig lang tid før end man skal hive stikket ud og sætte den i igen før end at man kan bruge den? :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
BeanoBeanoSkrevet 23/03-09 15:59 
Jeg ville klage til butikken hvis skidtet ikke funker :)
dRxLdRxLSkrevet 31/03-09 16:16, rettet 31/03-09 16:28 
Du skal ind i dine systemindstillinger og slå "sluk kontrolleren efter 10 minutter" fra. Så kan du spille uden afbrydelser.

Edit: Jeg har i øvrigt en opdateret version af XCM adapteren til salg: http://playright.dk/handelannonce.php?id=112788
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 31/03-09 19:52 
Godt du fik det til at køre :)

Så mangler vi bare en PS3->360 USB arcade stick adapter ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig