X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MSN problemer?


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 24/02-09 13:49 
Jeg har fået fat en brugt laptop og instaleret en frisk version af XP-Media Center på den. Da jeg har installeret mine IM programmer YIM og MSN, så ja, YIM virker fint men min MSN vil ikke vise min kontakter, som om jeg ikke har nogen på listen. Det virker fint alle andre steder jeg logger ind. Har kigget alle indstillinger i gennem og enda prøvet at importere listen fra en and computer, intet virker.
Nogen der lige kan komme på noget jer har overset eller kender til en løsning?
dRxLdRxLSkrevet 24/02-09 14:19 
Kig på din firewall. Måske blokerer den MSN.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GreaseballGreaseballSkrevet 24/02-09 14:29 
Det er ikke den.. har lige kigget ^^
Pokkers til ting, jeg kan normalt godt finde en løsning på et PC problem, men dette her er sku drillende :P
GreaseballGreaseballSkrevet 25/02-09 12:08, rettet 25/02-09 12:09 
Det er sku til at få flere grå hår i hovedet af XD
Jeg tror snart jeg har prøvet alt, kan ikke se hvorfor det lige er den ene PC det ikke virker på. Normal messenger virker fint. Men MSN Live kan bare ikke vise mine kontakter.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 25/02-09 12:21 
Nu spørger jeg måske dumt, men har du prøvet at afinstallere Live msn og Windows msn, og så installere Live msn igen?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
GreaseballGreaseballSkrevet 25/02-09 12:43 
Ja... flere gange. Det er noget i LIVE som ikke virker, eller bliver blokket. Men der hul i gennem min FireWall.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/02-09 17:06 
Hvorfor ikke bare bruge en anden messenger klient end dem fra MS? Dem ville jeg aldrig selv bruge, og så slipper du for den sindsyge mængde reklamer du får smidt i fjæset.
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 25/02-09 19:27 
Har yahoo's IM og den virker findt. Men den vil ikke importere mine kontakter fra MSN... jeg bruger en gmail til min LIVE konto, og det kan YIM ikke finde ud af.
Men hvis du kan vise mig en IM klient som også kan klare at jeg sender og modtager gif. iconer til andre, sider og lege lidt med at lave nogen selv. Så jeg skal kunne teste dem.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/02-09 19:42 
Pidgin æder både MSN og YIM :)

Pidgin
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/02-09 21:15 
Jeg bruger selv pidgin (standard gnome messenger-klient) og det fungerer fint.
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 25/02-09 21:34 
Var da den grimmeste maskot jeg har set i lang tid XD
Men jeg smider den nok ind på Lap-Toppen, har prøvet alt med den MSN... den vil bare ikke virke på den maskine ^^P
Mange tak gutter.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig