X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp: Kan ikke printe i vista


Svar
HolisticHolisticSkrevet 25/11-08 16:19 
Har købt en ny bærbar (packard Bell) med vista installeret.
Samtidig har jeg købt en printer som skulle være vista certificeret.
Printeren er en HP Deskjet F4180.

Printeren er installeret fint, og kan sagtens f.eks køre HP's diagnose program på den.
Det ser også ud til at windows ligesom sender dokumentet videre, når jeg trykker på print.
Jeg har prøvet både at installere automatisk og manuelt.

Er der nogen der kender til det her problem, og muligvis har en løsning på det? (har googlet rundt, men de løsninger jeg er stødt på løser ikke rigtig problemet)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
HeroldHeroldSkrevet 25/11-08 16:21 
Er der papir i? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HolisticHolisticSkrevet 25/11-08 16:29 
Hehe, Ja der er papir i :)
Kan godt lidt selv :P
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
ElgenElgenSkrevet 25/11-08 21:18 
Kan godt være at det lyder dumt, men er du sikker på at det er den rigtige printer du vælger når du printer ud?
Vista er nemlig (som noget nyt) 'født' med en generisk XPS-printer som 'Standard-printer'/default; den smider det du vil printe ned i en fil på harddisken.
Hvis du vil være helt sikker på at det er din egen printer der bliver valgt, så gå ind og sæt den til standard/default via Control Panel -> Printers.
Ved at det lyder oplagt, men jeg er sgu selv blevet snydt af det i starten med Vista (og jeg sidder og leger med den slags for penge til daglig; Læs: er programmør };-))
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HolisticHolisticSkrevet 25/11-08 21:33, rettet 25/11-08 21:34 
Elgen>> Er selv It nørd ;)

Jeg endte med at ringe til HP Support(troede aldrig jeg skulle ringe til en support tlf.) Det viser sig at HP godt ved den er gal med næsten alle deres deskjet printere (og der stod endda Vista certified på kassen), de har en fix klar, det har den været længe den er bare ikke godkendt af et eller andet hos HP.
Så de sendte mig en reg fil som jeg skulle smide ind i windows, en genstart senere og alt spillede som det sku.
At man ikke engang kan finde den information evt. på deres hjemmeside... Det synes jeg simpelthen er for dårligt.
Men Supporteren var flink og rar, så det gik ;)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
ElgenElgenSkrevet 25/11-08 21:40 
Men det var altså en/nogle setting(s) i registry? det er sgu da mærkeligt, at det ikke allerede er ude på div. forums hvis det er et velkendt problem... };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/11-08 22:06 
Forslag 1: Re-install printer driver.
Forslag 2: Afinstallér printer driver og prøv med en eller anden generic/universal printer driver.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig