X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Legend of Wukong - "nyt" Megadrive-spil


Svar
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/09-08 10:37 
Jep, så udgiver Super Fighter Team igen en oversat og "rengjort" udgave at et taiwanesisk RPG til Megadrive :)

Legend of Wukong
AV Intelligent Terminal
silverstarsilverstarSkrevet 28/09-08 22:56 
Interessant. Jeg havde håbet de ville prøve kræfter med en anden genre end RPG igen, men det er altid sjovt at se når der kommer noget nyt til Megadriven.
Det irriterer mig dog at de tager 43 Euro for at sende spillet til Europa, mens man kan købe "world-wide" (d.v.s. non-EU og non-US) til 52 US$. Med kurserne på hhv US$ og Euro idag betyder det i runde tal at europæere skal give ca 64 US$ eller 23% mere, end prisen for folk udenfor Europa.
Det er noget pjat, når spillene sendes fra USA, det er sgu mindst ligeså dyrt at sende spil til Asien, Afrika eller Australien som det er til Europa. Det er ikke så meget de 12 dollars ekstra, det er mere princippet i at Europa tilbydes ringere vilkår end resten af verden uden grund...
Jeg kan se at der er en der har stillet spørgsmålet i tråden på sega-16.com, om europæere kan købe "world-wide" versionen til 52 US$, jeg tror lige jeg venter og ser hvilket svar der kommer inden jeg trykker køb.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/09-08 10:08 
De havde tilsyneladende bare genbrugt priserne fra Beggar Prince's salgsside, og de priser var ikke blevet ændret i forhold til kursændringerne i en evighed :D

Nu skulle der vist være blevet justeret lidt på tingene...
AV Intelligent Terminal
silverstarsilverstarSkrevet 30/09-08 22:33 
Det ser fornuftigt ud. Rart at de lytter til den slags kritik og retter på det hurtigt.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/12-08 18:08 
Nix, der er også et eksemplar på vej til mig :)
AV Intelligent Terminal
silverstarsilverstarSkrevet 04/12-08 21:43 
Excellente! Så har jeg også været inde og bestille et eksemplar. Nu håber jeg så at det når frem før julepost-ræset starter for alvor.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
WonderboyWonderboySkrevet 04/12-08 21:57 
Hvad har i givet for det i Danske kroner?.
I love monster land
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/12-08 16:00 
Nu har jeg også modtaget spillet. Og ja, de har ikke været for heldige med æsken denne gang :/
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/12-08 17:59 
Ja, den var skåret ordentligt, men svejsningen holdt ikke særligt længe i den ene side. Det lykkedes mig dog at få folien svejset på igen vha. en stor nål, et stearinlys og en god portion tålmodighed :)

Brandon Cobb er tilsyneladende godt klar over problemet. På Sega-16 forklarer han, at han ikke kunne få æsker fra det samme firma, som lavede æskerne til Beggar Prince. Det nye firma kan åbenbart ikke levere en vare af samme kvalitet :/
AV Intelligent Terminal
silverstarsilverstarSkrevet 21/12-08 15:31 
Så er mit Legend of Wukong også sikkert i hus :)

Folien på bagsiden er heller ikke lige skåret på mit eksemplar, så det er vist et almindeligt problem med denne release. Glæder mig til at få taget hul på spillet i juleferien.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/04-09 13:17 
Mit eksemplar har bare samlet støv siden jeg købte det :/

Det er nu også mest fordi denne vinter har været så klam og nederen, at jeg ikke har fået gamet det mindste i månedsvis. Tror jeg gi'r det en skalle en af de nærmeste dage :)
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/05-09 17:47 
Nu har jeg næsten fået gennemført spillet, og jeg ved ikke helt om jeg er direkte skuffet... Jeg er i hvert fald ikke begejstret :/

Det er et meget middelmådigt spil. Historien forløber pinligt liniært og man har ikke et eneste taktisk element at gøre brug af. Halvvejs gennem spillet når man den maksimale mængde valuta/guld man kan have i sit inventory og da jeg samtidig har nået højeste level med alle mine characters, har jeg ufattelig lidt motivation for at spille igennem det sidste stykke. Spillet er på mange måder broken, men på trods af at det stadigvæk er 100% spilbart, er det bare... keeedeligt! Hvis man overvejer at købe et spil fra Super Fighter Team, så køb Beggar Prince. Det er et meget, meget(!!) bedre spil :)
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 15/05-09 09:43 
Kobra>
Er sværhedsgraden så latterlig lav når man har opnået max level, eller hvordan?

Det er svært at sige, da fjendernes styrke generelt har en tendens til at ændre sig lidt ubalanceret gennem hele spillet. "Særhedsgrad" er måske heller ikke det rigtige ord at bruge, da spillet som sagt ikke rigtig giver mulighed for at gøre brug af taktik/skills.

Kobra>
Hvor mange timer har du lagt i det?

...for mange.
AV Intelligent Terminal
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig