X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda III fanvariant: Parallel Worlds


Svar
MarcusMarcusSkrevet 05/09-08 23:11 
Jeg er netop begyndt på at spille dette omfattende "remake" af Zelda III, med ny historie og kort, og delvis ny HUD, items og fjender. Det kan klart anbefales, selvom det dog er langt hårere end originalen, som både kan være lidt frustrerende omend primært, for mit vedkommende, gør spillet mere intenst, på en positiv facon.
Om ikke andet kan man altid spille det for at genopleve Zelda III verdenen, med dens charmerende grafik og musik i særklasse, uden at kende til alle hemmelighederne og være i stand til at vade lige igennem det hele.

Det spilles over emulator (eks. Snes9x), som jo som bekendt er lovlige at bruge over 24t, såfremt man ejer originalspillet.
Tilsyneladende skal man selv patche spillet med eks. "Lunar IPS", men spillet kan dog også findes præ-patchet i v. 1.0-udgaven i hvert fald. (den nyeste uofficielle version er vist 1.1)

Er der nogle af jer andre, der kender til det eller har prøvet det?

The Legend of Zelda: Parallel Worlds
jaesjaesSkrevet 05/09-08 23:52, rettet 05/09-08 23:53 
Marcus>
Det spilles over emulator (eks. Snes9x), som jo som bekendt er lovlige at bruge over 24t, såfremt man ejer originalspillet.

Det bør lige indskydes, at det kommer an på rettighederne til de enkelte spil. For det at spille via emulator opfattes som, at man spiller en digital kopi, og det er ikke lovligt i alle tilfælde. Ved ikke hvad du mener med 24t, timer måske... :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig