X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nogen der læser på Aalborg Uni?


Svar
Wired NickyWired NickySkrevet 27/06-03 13:54 
Jeg har søgt ind på Engelsk SIS, og glæder mig til at komme i gang derop.
Indtil da, skal jeg brug det mest af sommeren på at kede mig foran en computer skærm, på et callcentre i Dublin... Trist.
Lunch is for wimps.
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 27/06-03 14:02 
Svar til Topic; ja :D

kan godt forstå du glæder dig..
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
Wired NickyWired NickySkrevet 27/06-03 14:16 
Kan jeg tillade mig at spørge om hvad du læser?

Jeg valgte SIS af flere årsager. Jeg er handelsstudent, men et år ude "det virkelige liv" har været med til, at gør mig til en humanist.
Lunch is for wimps.
RebelheartRebelheartSkrevet 27/06-03 15:08 
Wired Nicky >
Indtil da, skal jeg brug det mest af sommeren på at kede mig foran en computer skærm, på et callcentre i Dublin... Trist.

Det lyder da ellers rart nok.
Når jeg engang under mig selv en ferie uden for Danmarks grænser, så går turen nok til Irland.
Du får vel også tid til Guiness og irsk musik?
Hvis du er rigtig heldig, kan det jo være, at du støder ind i Andrea Corr. ;-)
Wired NickyWired NickySkrevet 27/06-03 15:17 
Ja, der er del gode pubber herover, og det er selvfølgelige også en masse live irisk folke musik, hvis man er til den slags.
Men jeg synes Dublin er blevet en meget kommericelt by, som bærer præg af den meget høj inflation, der har været herover i flere år. De store amerikanske selskaber har pga. store skattelettleser, alle sammen placeret sig i Irland, og det (synes jeg at man) mærker i hverdagen.
Men det kan være jeg bare savner Danmarks grønne marker, og kæresten, der sidder derhjemme.
Lunch is for wimps.
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 27/06-03 15:34 
Wired Nicky >
Kan jeg tillade mig at spørge om hvad du læser?