X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nogen der læser på Aalborg Uni?


Svar
Wired NickyWired NickySkrevet 27/06-03 13:54 
Jeg har søgt ind på Engelsk SIS, og glæder mig til at komme i gang derop.
Indtil da, skal jeg brug det mest af sommeren på at kede mig foran en computer skærm, på et callcentre i Dublin... Trist.
Lunch is for wimps.
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 27/06-03 14:02 
Svar til Topic; ja :D

kan godt forstå du glæder dig..
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
Wired NickyWired NickySkrevet 27/06-03 14:16 
Kan jeg tillade mig at spørge om hvad du læser?

Jeg valgte SIS af flere årsager. Jeg er handelsstudent, men et år ude "det virkelige liv" har været med til, at gør mig til en humanist.
Lunch is for wimps.
RebelheartRebelheartSkrevet 27/06-03 15:08 
Wired Nicky >
Indtil da, skal jeg brug det mest af sommeren på at kede mig foran en computer skærm, på et callcentre i Dublin... Trist.

Det lyder da ellers rart nok.
Når jeg engang under mig selv en ferie uden for Danmarks grænser, så går turen nok til Irland.
Du får vel også tid til Guiness og irsk musik?
Hvis du er rigtig heldig, kan det jo være, at du støder ind i Andrea Corr. ;-)
Wired NickyWired NickySkrevet 27/06-03 15:17 
Ja, der er del gode pubber herover, og det er selvfølgelige også en masse live irisk folke musik, hvis man er til den slags.
Men jeg synes Dublin er blevet en meget kommericelt by, som bærer præg af den meget høj inflation, der har været herover i flere år. De store amerikanske selskaber har pga. store skattelettleser, alle sammen placeret sig i Irland, og det (synes jeg at man) mærker i hverdagen.
Men det kan være jeg bare savner Danmarks grønne marker, og kæresten, der sidder derhjemme.
Lunch is for wimps.
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 27/06-03 15:34 
Wired Nicky >
Kan jeg tillade mig at spørge om hvad du læser?

Jeg valgte SIS af flere årsager. Jeg er handelsstudent, men et år ude "det virkelige liv" har været med til, at gør mig til en humanist.

Jeg er pol/adm´er (samf)
Så skal du over at gå hos alle piger og drive den af ;P Hehe man har vel sine fordomme.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
Wired NickyWired NickySkrevet 27/06-03 15:40 
Jeg har godt nok også hørt, at de er humanisterne der driver den af på Uni... Hvilket år er du på?
Lunch is for wimps.
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 27/06-03 15:49 
Er lige færdig på 6.sem.
Tror det er forskelligt hvor meget man laver. Men mon ikke alle i den sidste ende laver cirka det samme?
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
Wired NickyWired NickySkrevet 27/06-03 15:58 
Jeg håber (og tror) ikke at folk vælger sprog, for at for at få det "nemt". Jeg er ikke studietræt, og har faktisk aldrig været det. Nogen af de jobs jeg har haft, i løbet af det sidste årstid, har faktisk kun givet mig mere lyst til at læse.

Søster Salsa >
Men mon ikke alle i den sidste ende laver cirka det samme?

Nu gætter jeg bare, men jeg ville tror at lægestudernede har en noget større arbedjsbyrde, end sprog og samf. studerende...
Lunch is for wimps.
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 27/06-03 16:03 
Der er ingen direkte lægestuderende på AAU ;)

Samf-studerende har det meget HÅRDT, vi har ingen ferie, udover sommer og nogle år; jule-ferie

Der vil altid være nogen som forsøger at slippe let igennem, og desværre bliver de ikke altid sorteret hurtig nok fra. F.eks. havde vi sådan en i vores gruppe her på 6.sem. Uhyggeligt! Han snakkede en masse, men lavede intet.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
Wired NickyWired NickySkrevet 27/06-03 16:20 
Søster Salsa >
Der er ingen direkte lægestuderende på AAU ;)

Ok, det var bare en general bemaerkning!

Samf-studerende har det meget HÅRDT, vi har ingen ferie, udover sommer og nogle år; jule-ferie

Det var mit indtryk, at alle havde det saadan paa Uni. Saa laenge man laeser noget man har interesse for, so goer det vel ikke noget.
Lunch is for wimps.
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 27/06-03 18:27 
Nej nej og du har ret. Jeg glæder mig da allerede til at komme i gang igen, (det lyder nok lamt) på trods af et meget stresset forår. Men det er nok også fordi jeg ved jeg har ferie lidt endnu ;)
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig