X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

LIVE


Svar
yokanabsteryokanabsterSkrevet 26/06-03 20:21 
Ja jeg har nu lige siden folk på DKF begyndte at købe live-kit på therage, snakket om at få et live-kit.
Nu har jeg dog tænkt mig at gøre noget ved det...
Af denne tanke udspringer disse spørgsmål;)

XBL er nu sat til udgivelse i dk ca. dec-jan i'k.
Og XBL 2.0 er ude ved nytår-feb. tid siger rygterne i'k(i'k?
Og da XBL 2.0 kommer ud næsten samtidig som at XBL udkommer i dk, kommer man så i dk til at kunne købe den nye version altså 2.0 som eftersigende skulle have forbedret headset plus flere demoer? (Ved at det er et lidt usikkert)

Betalings metoderne er indtil videre kun dankort/visa ikke?
For jeg har hørt noget med at man kunne købe skrabe-kort
med kode på lidt ala taletid som betaling, Men jeg ved ikke kun om det gælder XBL 2.0?

Starfish
soon the world will be one big computer
quadquadSkrevet 26/06-03 20:33 
Du kunne også gøre det lettere og købe mit for 200kr incl. porto - Desværre kan du ikke ændre navnet, men 200kr er så heller ikke galt for 9 måneder :)
yokanabsteryokanabsterSkrevet 26/06-03 20:36 
Hvorfor sælger du dit kit?
Og hvad er navnet?
soon the world will be one big computer
quadquadSkrevet 26/06-03 20:49 
Jeg er banned fra XBL pga. chip i min box.
navnet et "swaq" :)
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/06-03 21:01 
Jeg ved ikke helt hvad du taler om... Xbox Live vol. 2 er en update til alle...:/
Well crucify the insincere tonight...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 26/06-03 21:07 
Starfish >
XBL er nu sat til udgivelse i dk ca. dec-jan i'k.
Og XBL 2.0 er ude ved nytår-feb. tid siger rygterne i'k(i'k?

XBL 2.0 er en update af det eksisterende Live dashboard. I ordet Xbox Live 2.0 ligger en del features herunder Live Now (dahsboard lobby m.m.), Live Aware (bliv inviteret selvom du er i et offline spil), Live Alerts(invitation via mobil, pda eller email), Live web m.m.
I win, you loose
yokanabsteryokanabsterSkrevet 26/06-03 21:20, rettet 26/06-03 21:27 
Valkyrie >
Jeg ved ikke helt hvad du taler om... Xbox Live vol. 2 er en update til alle...:/


Jeg har vist formuleret mig lidt slemt...
jeg mente at man kunne købe et skrabe kort til xbl eks. i eb games og derved kunne betale efter at ens år var gået. Eller betale for spil updates, der koster penge. ikke betaling for selve XBL 2! og om det kun gælder for xbl 2, mente jeg om man kun kan købe skrabe-kort hvis man har xbl 2!
soon the world will be one big computer
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig