X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gode earplugs til 300-400 kr.?


Svar Sortering
NaidNaidSkrevet 07/04-09 23:04 
Spiral ledning hedder det vist, og er vist standart ja. Jeg kunne nu også godt være foruden, da ledningen godt kan være lidt tung hvis den hænger i den fri luft. Omvendt er ingen bøffer perfekte, så det er nok prisen man må betale. :)
62 emne(r).
« < 1 2

Svar Sortering
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 01/08-08 00:38, rettet 01/08-08 04:27 
hvem svare du ..??

EDIT: anyway købte Full Metal Jacket.! de åbenbart ekstrem niice
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
NeonodeNeonodeSkrevet 31/07-08 02:50 
Dem fra B&O, tror næsten godt du kan finde dem nye på ebay til den pris!
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 31/07-08 02:11 
leder efter hørebøffer primært til hård metal / heavy?!..eller er alt det samme?
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
deferodeferoSkrevet 30/07-08 21:41 
Hmm...
Jeg tror at jeg springer over, den eneste gang jeg har handlet med CDON fik jeg aldrig min vare, og de havde mere end almindeligt svært ved at forstå hvad problemet var og var generelt yderst lidt behjælpelige. Men jeg ville jo alligevel gerne have et par Skullcandy earbuds, og efter lidt søgning på nettet fandt jeg ud af at myskullcandy.dk har dem til 211,-
Så der bestilte jeg er par, dagen efter modtog jeg en mail med mit track&trace nummer i så nu venter jeg bare i spænding ved postkassen! :)

earbuds på myskullcandy.dk
MrCaseMrCaseSkrevet 28/07-08 11:59, rettet 28/07-08 11:59 
Ja, jeg kunne heller ikke lade være. En sørens masse høretelefon for meget få penge.

Jeg er ellers på mit andet par Shure E2C, som lyder ganske fantastisk, men stikket bliver ved med at gå i stykker på dem, og jeg kan ikke nedlade mig til at skifte det...
Have you considered sucking less?
DarkenDarkenSkrevet 27/07-08 22:20 
ja tak for info ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/07-08 19:42 
Tak for obs! Hermed købt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SolaegSolaegSkrevet 25/07-08 15:03, rettet 25/07-08 15:04 
CDON.com kører et rigtig godt tilbud på Skullcandy (11mm) til kun 259,-.

og så er der fri fragt i denne uge..
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 19/07-08 17:09 
De der Skullcandy ser sgu frække ud :-p

Jeg har selv et par Sennheiser CX300 som jeg er godt tilfreds med, man vænner sig jo til at alt lyder bedre med earbuds ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RitesRitesSkrevet 18/07-08 12:58 
Kan også anbefale Skullcandy's Full Metal Jacket.

De ligger dog i den dyre og meget dyre ende prismæssigt. Er dog faldet siden jeg købe mine. De har også fået utroligt positive anmeldelser alle steder jeg så, i sin tid.

Skullcandy - Full Metal Jacket
» a winner is you «
dRxLdRxLSkrevet 17/07-08 20:36, rettet 19/07-08 18:36 
Jeg så at HiFi-klubben havde nogle fra Denon der så udmærkede ud til 350,-
http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehoer/hovedtelefon/denon_ah-c351_hovedtelefon_hvid.htm

Jeg har selv haft en dyrere model fra samme serie: http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehoer/hovedtelefon/denon_ah-c751_hovedtelefon_soelv.htm
som jeg var _meget_ tilfreds med, indtil jeg smed dem væk i lufthavnen i Istanbul...

Jeg har så kompenseret for min egen dumhed ved at købe de her i stedet:
http://www.amazon.co.uk/Shure-Isolating-Earphones-Bundle-Metallic/dp/B000POI5YE/ref=pd_sbs_ce?ie=UTF8&qid=1216319447&sr=8-15

Som jeg er fuldstændig nuts med. Det bliver dog en forbandet trist dag når jeg smider dem væk...

Min erfaring med at købe dyre høretelefoner siger mig dog også at forholdet mellem pris og kvalitet flader logaritmisk ud (se eksempel på logaritmiske kurver her: http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Logarithms.png ). Så jeg vil tro at du får rigtig meget for dine 350,- kroner. Hvis du køber dem, så skriv endelig tilbage med dine indtryk, da jeg har overvejet at købe de der Denon til 350,- til udendørs brug og så holde mine dyre høretelefoner indenfor hjemmets fire vægge.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RaGeRaGeSkrevet 17/07-08 19:32, rettet 17/07-08 19:33 
Mangler nogle gode earplugs til min kommende Creative Zen. Det skal være nogle som sidder godt fast og bekvemt i ørerne, uden at de falder ud hele tiden, når man bevæger sig. Lydmæssigt skal det bare være nogle alrounder, da jeg stortset høre alt fra heavy metal, rock, pop, hiphop, elektronisk eller klassisk musik.

Prisen må ikk overskride 400 kr., så håber der findes nogle gode indenfor denne prisramme..
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
62 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig