X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Motorola modem


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 08/07-08 13:01 
Jeg overvejer at skifte internet-udbyder, og det nye selskab bruger Motorola modems med indbygget trådløs router.
Vides det, om der er ulemper med disse ift kommunikationen mellem spillekonsoller og hardwaren?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dchangdchangSkrevet 08/07-08 16:14 
Hvem og hvilket modem?

Jeg har selv Fullrates trådløse router og den spiller max. sammen med min 360'er, Wii og Gameboy Color.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
JuggernautJuggernautSkrevet 08/07-08 16:44 
Udbyderen er Yousee og de eneste data jeg har på det medfølgende modem, er at det er et Motorola. Jeg kan intet finde på edbpriser.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
TurricanTurricanSkrevet 09/07-08 11:01 
Jeg kender ikke noget til funktionaliteten i routeren, og har af samme grund valgt at køre med egen router. Min erfaring er at det almindelige Motorola modem er superstabilt, og så kan man jo altid få forbindelse, skulle routeren drille. Det er som sådan ikke et svar på dit indlæg, men det lød som om at du ikke var klar over at ovenstående også er en mulighed.
The Gods pause for a moment...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig