X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii kopiere fra SD til GC memcard?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 21/06-08 20:27 
Kan man på wii kopiere filer fra SD kort til GameCube memcards?

Jeg vil bruge det til at downloade saves fra nettet og så overføre dem til GC'en.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ElgenElgenSkrevet 21/06-08 22:11 
Jeg mener at der findes et homebrew program der kan gøre det; men intet officielt fra Nintendo.
Men homebrew har The Big N jo effektivt sat en stopper for med seneste update med mindre man havde HomebrewChannel installeret INDEN man opdaterede };-(
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
solid snakesolid snakeSkrevet 21/12-08 18:56 
Er der nogen der har prøvet det af, med at afspille dvder på Wii. Det kan man jo med det Homebrew program, eller fundet andre spændende ting?

Jeg skulle lige se om jeg kunne få det til at virke, men desværre, det er jo nok fordi jeg har opdateret min Wii så..
Kan man gøre noget ved det?
Jeg ville bare afløse min Playstation 2, nu hvor man kan se dvd på Wii..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 27/12-08 21:54 
Er der ingen der ved det?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
ElgenElgenSkrevet 28/12-08 00:08 
Hmmm, det virkede fint for mig at installere HomeBrewChannel via Twilight-hacket her lige inden jul, og jeg har ikke holdt mig tilbage med opdateringer. Har dog ikke prøvet en dvd-player endnu.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaidNaidSkrevet 28/12-08 13:04, rettet 28/12-08 13:06 
@Solid Snake
Er det selve twilight hacket eller DVD playback funktionen i homebrew channel, du ikke kan få til at virke?. Hvis det er selve hacket, så har du sikkert fat i den forkerte beta udgave. Det skal virke, såfremt at du gør det rigtigt. ;)

En af mine kammerater prøvede DVD playback funktionen dengang det blev frigivet. Han sagde at der var en del problemer med lyden i nogle film. Jeg ved ikke hvad det helt konkret var, eller om det er blevet fixet siden. Da det ikke er en officiel udgivelse fra nintendo, så synes jeg ikke at du skal afskrive din PS2. Den er nok alligevel mere pålidelig som afspiller når alt kommer til alt.
solid snakesolid snakeSkrevet 28/12-08 19:48 
Jeg ved godt det ikke er officelt, men jeg mente nu også bare jeg ville stille min Ps2 på hylden, også beholde Wiien fremme. ;O) Der er stadig mange gode spil til Ps2, så den skal ikke sælges ;O)
Det er selve dvd delen, jeg ikke kan få til at fungere. Men okay nu har jeg ikke gjort så meget i det. Det var nu mere for at se, hvordan det virkede. Hvor skulle det bedst at hente hacket fra?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
NaidNaidSkrevet 28/12-08 20:41 
Hvis du allerede har homebrew channel installeret, så har du det rigtige hack. Nintendo har kun smidt to firmware opdateringer på gaden, siden DVD playback funktionen er blevet tilgængelig. Det ser ud til at de igen har forsøgt at blokere twilight hacket. Det har bare ikke noget med homebrew channel at gøre. Nu er jeg selv blevet lidt nysgerrig, så jeg tror lige at jeg vil tjekke det ud på min egen maskine her en af dagene. :)

Firmware v3.3 og v3.4
NaidNaidSkrevet 30/12-08 18:54, rettet 30/12-08 23:05 
Jeg gav det lige et forsøgt, selvom jeg hurtigt fik kolde fødder. Jeg har installeret modchip i min maskine, hvilket åbenbart betyder at jeg skal installere et program (kaldet Patchmii). Programmet er bare ikke videre brugervenligt, som jeg lige kan læse. Tilmed går der rygter om brickede maskiner ved forkert brug af Patchmii. Nu har jeg i forvejen seks apparater herhjemme der kan afspille DVD formatet, så jeg mener ikke at det er risikoen værd!. :)
solid snakesolid snakeSkrevet 30/12-08 22:41 
Okay det er fuldt ud forståeligt.. Men jeg vil nok rode lidt med det, når jeg får tid. Bare for at se hvordan det virker. ;O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig