X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Døde battery packs


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 08/05-08 13:36, rettet 08/05-08 13:36 
Jeg har 3 stykker at de genopladelige battery packs til 360's kontroller(2 hvide, 1 sort). Først døde den ene af de sorte, den ville ikke tage imod strøm, så jeg måtte bruge den ene af de hvide, så skete det samme med den. De blev begge brugt i det samme joypad, Special HALO3 edition.
Den sidste holder i nu. Men jeg tør sku' ikke bruge den i mit HALO pad.
Nogen der har sammen erfaring med at deres battery packs dør efter kun lidt over et halvt år?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/05-08 13:49 
Min eneste batterypack har været i brug, i efterhånden to år, og giver ikke et kny fra sig.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/05-08 13:52 
Nej, mine batteripacks har også fungeret siden launch uden at brokke sig...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 08/05-08 13:55, rettet 08/05-08 13:56 
Jeg har haft to officielle packs (købt ved 360 launch) som døde ud efter ca. 8 måneder. Alt for dyrt bras så jeg bruger alm. genopladelige batterier nu hvilket fungerer og er billigt.
HeroldHeroldSkrevet 08/05-08 14:42 
Jeg har tre, der alle stadig virker - men det kan være fordi at jeg bruger dem på skift (tror jeg - har ingen statistik over det - tager den der er nærmest :P)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/05-08 15:02 
Jeg har kun haft en og den døde ganske hurtigt. Denne gang bruger jeg også alm. genopladelige batterier. Det er billigere og smartere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ComradeComradeSkrevet 08/05-08 15:19 
Mit døde faktisk i går, og mage til ringe lort skal man lede længe efter. Har godt nok haft det i et års tid, men det har aldrig været lige så godt som et godt genopladeligt batteri, som kan fåes til en tredjedel af prisen.

Jeg håber ikke PS3 controllers kommer til at "dø" på samme måde :(
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 08/05-08 16:07 
Jeg bruger også kun almindelige genopladelige batterier, da min første battery pack begyndte at te sig underligt og aldrig var fuldt opladet allerede et par uger efter jeg anskaffede mig den i sin tid.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
GreaseballGreaseballSkrevet 08/05-08 18:29 
Er det muligt at genoplade alm. genopladlige batterier mens de sider i Kontrolleren eller er man nød til at bruge en extern lader.
BeanoBeanoSkrevet 08/05-08 18:31 
Ekstern oplader.
FizbanFizbanSkrevet 08/05-08 21:17 
Har en sort der døde til sidste konsoltræf =/
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
GreaseballGreaseballSkrevet 08/05-08 22:11 
Beano>
Ekstern oplader.

Takker, kom lige i tivl og gad ikke slå det efter. Meget hurtigere bare at spørger.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 08/05-08 22:48 
Comrade>
Jeg håber ikke PS3 controllers kommer til at "dø" på samme måde :(

Er det ikke noget med at "Batteriet" er indbygget i sixaxis controlleren? og ikke kan skiftes uden at bruge en skruetrækker?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
GreaseballGreaseballSkrevet 09/05-08 00:44 
Jo. Så er spørgsmålet bare om man må gøre det selv for Sony. Eller de laver en "Apple" på folk som gør det.
BeanoBeanoSkrevet 09/05-08 07:45 
Har to Sixaxis controllers hvor batteriet fungerer perfekt og har heller ikke hørt om problemer indtil videre. Nogen herinde med Sixaxis batteri problemer?

Ihvertfald mere trals hvis batteriet i en PS3 controller står af end i en 360 controller ;)
IqonIqonSkrevet 15/07-08 22:31 
Begge mine officielle battery packs er også fuldstændig døde. Det må da siges at have været spild af penge. Nå, så må man investere i nogle flere genopladelige batterier, og krydse fingre for at PS3-controllerens batteri ikke er lige så elendigt som det bras M$ har solgt mig.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig