X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Commodore 64 TvKabel


Svar
A.MoyetA.MoyetSkrevet 22/06-03 12:52 
Jeg har lige købt en commodere 64. Desværre mangler jeg det kabel der skal gå fra commodoren til fjernsynet. Er der nogen der ved hvad det er for et, og om man kan købe et nogen steder. Det er ikke et almindeligt antennestik, det er lidt større.
Fuckin´ Dante...poetry writing faggot´
RJKRJKSkrevet 22/06-03 13:18 
Hvis jeg ikke husker galt er det det samme som på Master System og MegaDrive, hvoraf det skulle være muligt at få fat på et. Jeg har selv en del, hvis det er.

Men jeg ved ikke ret meget om antennesignaler, så vi må hellere lige få en bekræftelse fra anden side...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
A.MoyetA.MoyetSkrevet 22/06-03 13:41 
Jeg kom i tanke om at min gamle NES vist havde et stik med en sådan udgang og en omskifter til almindelig tv-antenne. Og det virkede. Der er dog lidt flimmer på skærmen,det er ikke noget jeg ved om det kan bedres, eller jeg skal have et andet stik?
Fuckin´ Dante...poetry writing faggot´
travellertravellerSkrevet 09/07-03 15:48 
Kablet der fulgte med dengang var et almindeligt antennekabel i den ene ende og så et phonostik i den anden ende, jeg lavede selv sådan en kabel dengang det kostede ca en tikrone... så hvis du kender nogen der kan lodde kan du få sådan en lavet ud af en alm antennekabel og et phonostik.
it wasn't me -it was the fish
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig