X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Plasma 50" eller HD projektor


Svar
JloweJloweSkrevet 24/04-08 09:38 
Jeg kan se at en del af jer har rimelig godt styr på HiFi, derfor vil jeg meget gerne høre om I kan give mig et råd. Jeg har idag en lille hjemmebiograf på 15 kvadratmeter, og i den har jeg en projektor (uden hdmi og hd) og et 100 tommer lærred. Jeg vil i næste måned skifte den ud, så jeg kan få HD og HDMI indgang. Mit spørgsmål er så; jeg har et budget på 10K og er åben overfor både nyt og brugt, hvad er bedst et 50 tommer Plasma HD TV, eller en HD ready projektor med hdmi? Ved at vælge tv'et får jeg selvfølgelig et meget mindre billede, men er billedekvaliteten så meget bedre end end ny/brugt HD projektor i prisrammen max 10K?
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
NaieraNaieraSkrevet 24/04-08 11:19 
Nej, billedet på et tv vil ikke kunne måle sig med billedet på en fornuftig projektor. 10k er også i underkanten til 50" plasma; til de penge kan du nok faktisk ikke regne med andet end 42".
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JloweJloweSkrevet 24/04-08 14:10 
Hej Kristian

tak for svar, så blev jeg klogere. Har du et par forslag til en god HD projektor (brugt) i prislejet?
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
Danny SallingDanny SallingSkrevet 24/04-08 14:31 
El-Giganten har et 50" Plasma til 9.995 har jeg set i deres avis.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
NaieraNaieraSkrevet 24/04-08 14:41 
Det er ikke nødvendigvis et specielt godt tv ;)

Et godt (plasma) tv i 50" koster væsentligt mere end 10k. Og med projektor får man bedre og meget større billede...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig