X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sandt eller Falsk tråden?


Svar
nerosnerosSkrevet 22/04-08 18:25 
Jeg har læst i et PS3 magasin for noget tid siden, at der er et KOTOR,(Knights of the Old Republic) MMO spil på vej. Er det sandt eller falsk?
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 22/04-08 19:24 
"Måske". De har et untitled LucasArts-projekt undervejs. Jeg tror dog ikke liiige at Sony bliver så glad for konkurrence til Galaxies lige med det samme, men det er efterhånden så gammelt at evt. kontraktuelle forpligtelser kan være fortid.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 22/04-08 19:48 
Hvis det har stået i et PS3 magasin må det jo næsten være til PS3 og ikke konkurrerende til SW:Galaxies på PC?
nerosnerosSkrevet 22/04-08 19:59 
Det var ikke ret meget man kunne læse om det. Kun at det "vist" var på vej.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 22/04-08 21:46, rettet 22/04-08 21:47 
Beano>
Hvis det har stået i et PS3 magasin må det jo næsten være til PS3 og ikke konkurrerende til SW:Galaxies på PC?

Platformen burde være underordnet. Jeg er ret sikker på at Sony Online Entertainment ikke vil have konkurrerende MMO'er på nogen som helst platforme. :) Når man licenserer noget, er det vist ganske almindelig kotume... Men som sagt, så er det nogle år siden, så der er vist snart plads til et nyt.

Edit: Forståelse.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 22/04-08 22:05, rettet 22/04-08 22:07 
Herold>
Platformen burde være underordnet. Jeg er ret sikker på at Sony Online Entertainment ikke vil have konkurrerende MMO'er på nogen som helst platforme. :)

Men Sony bestemmer vel ikke så meget over de spil der laves til platformen mht. genre, så længe publishers/udviklere følger de retningslinier mht. rating, tekniske krav, osv. der skal opfyldes. Har endnu ikke hørt om Sony har afvist konkurrerende spil. De tjener jo på det uanset så jeg tror faktisk Sony MEGET gerne vil have MMO'er på PS3 ;)

Nu er SOE også først kommet ind under SCE fornyligt svjv, så de har vel ikke den store indflydelse PS3 spil før det uanset hvad.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/04-08 23:16, rettet 22/04-08 23:16 
Har hørt en gang at Mamut betyder Mulvarp på et eller andet sprog, fordi da de fandt Mamuter første gang var det ved en udgravning også troede de der "Hulabulaer" de levede under jorden som Muldvarper?
Hoid to colony C05 where the computer is...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/04-08 23:28, rettet 22/04-08 23:30 
Nu er Wiki ikke hvad man kan kalde det mest pålidelige værktøj nogensinde, men her står der at ordet kommer fra det russiske Mamoht.

Din udlægning lyder meget som en skrøne - om Mamut/mammoth betyder mulvarp på Vogul eller et andet sprog skal jeg ikke kunne sige :)

MAMOHT..
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 23/04-08 01:50 
Beano>
Men Sony bestemmer vel ikke så meget over de spil der laves til platformen mht. genre, så længe publishers/udviklere følger de retningslinier mht. rating, tekniske krav, osv. der skal opfyldes. Har endnu ikke hørt om Sony har afvist konkurrerende spil. De tjener jo på det uanset så jeg tror faktisk Sony MEGET gerne vil have MMO'er på PS3 ;)

Nu er SOE også først kommet ind under SCE fornyligt svjv, så de har vel ikke den store indflydelse PS3 spil før det uanset hvad.

Det har intet at gøre med at Sony skulle afvise det. Min pointe er, at når der bliver indgået aftaler om spil med licenser (fx), så sikrer partnerne sig at de hver især ikke går i seng med andre med samme planer. SOE har sikkert forpligtet LucasArts til ikke at lave aftaler med andre interesserede om Star Wars MMO'er i et vist antal år. Det ville jo være helt hul i hovedet for Sony at udgive et SW-MMO det ene år, og så kommer der et nyt og flottere næste år fra en anden. Det er rent paperwork det hele, udelukkende for at dække ryggen. Den årrække kan sagtens være gået nu, så et PS3 Star Wars MMO fra Bioware er muligt - jeg synes bare at der er mange ting der taler mod det. På den anden side så ejer EA hele lortet nu, så alle former for sellout er mulig.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 23/04-08 07:59, rettet 23/04-08 08:00 
Jow jow... der laves selvfølgeligt mange aftaler bag lykkede døre vi aldrig hører om, men syntes dog ikke en sådan situation ville være spor overraskende eller unik når der er tale om to platforme der ikke er direkte konkurrerende. Alt sammen meget spekulativt ;)

Anyway, jeg tror nu ikke meget på de KOTOR-MMO-på-PS3 rygter alligevel - mon ikke 360 er en mere oplagt platform for Bioware?
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/04-08 08:19 
ALLE platforme er oplagte for BiowEAre! :D
BeanoBeanoSkrevet 23/04-08 08:35 
He he he ;)
nerosnerosSkrevet 23/04-08 11:04 
Har EA ikke også købt Rockstar games?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 23/04-08 11:13 
Ikke endnu.
nerosnerosSkrevet 23/04-08 11:57 
Pyha....
Bashful Neophyte
fumfumSkrevet 23/04-08 12:04 
Men der er vel begrundet risiko for, at næste gta bliver med EA TRAX. Føj da.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig