X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Midnight Club Eller Soldier of Fortune


Svar
SaturinoXSaturinoXSkrevet 21/06-03 15:25 
Jeg overvejer meget om jeg ska bestille Soldier of Fortune eller Midnight Club 2

Hvis nogle af jer herinde har Soldier of Fortune

eller Midnight Club 2, så ville jeg gerne hører lidt om spillene og ISÆR On-Line delen.

tak.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/06-03 15:37 
Sidder også lidt og skumler... Har ikke rørt Xboxen i et stykke tid nu:/ Takket være Buggy har jeg spillet Planetside i lang tid nu:P

Men.... Jeg sidder også mellem disse to og Brute Force og Midtown madness 3.....

Sætte MC2 op mod MM3 og SOF2 op mod BF....

hvis vi bruger vores bedste ven gamerankings kan man se at MC2 har fået 90% i sin ratio og anmeldt af 20 sites mens MM3 kun er på 81% og er anmeldt af 15 sites!

Brute force ligger på 82% i sin ratio og er anmeldt af 35 sites, mens SOF2 er anmeldt af 7 sites og har en ratio på 74%

.... jeg ved sgu ikke:/
Well crucify the insincere tonight...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 21/06-03 15:43 
Ville gerne hører nogle HERINDE fra ! som har det. :/
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
ComradeComradeSkrevet 21/06-03 17:22 
Har spillet lidt Midnight Club 2 på PS2'en og det var ikke, som jeg håbede det var. Ikke at det var direkte dårligt, men jeg havde nogle forventninger, som jeg vil mene ikke blev opfyldt.

SOf2 kender jeg godt nok ikke noget til :-/

Men ellers kommer Midtown Madness 3 jo, og det ser rigtig sjovt ud + Det har fået fine anmeldelser på IGN, Gamespot osv.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
juventus champjuventus champSkrevet 22/06-03 05:57 
Online delen på sof 2 er i verdenklasse men offline delen er ikke noget at råbe hurra for.Det bedste ved online delen er deathmatch,der køre man solo,det kunne man desværre ikke på wolfenstein.Jeg havde en chat på sof 2 men nogle englænder de sagde er midnight club 2 var noget lort.De havde allerede bytte spillet til sof2.
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig