X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Midtown Madness/Moto GP 2?


Svar
StriferStriferSkrevet 20/06-03 15:19 
Hvilke af disse to titler skal jeg vælge hvis jeg både vil have et sjovt online spil men stadig med god single player del?

Hjæælp!
XBL Gamertag: ZeNtiX
BrummelumBrummelumSkrevet 20/06-03 15:38 
Nu ligger der jo en demo af MotoGP på live skiven, så hvis du ikke er træt af det er der bestemt ingen grund til at købe MotoGP 2.
XBL Gamertag: Brummelum
StriferStriferSkrevet 20/06-03 15:40, rettet 20/06-03 15:40 
Jeg er pæn træt af online demoen! Måske pga jeg ikke har alle baner!
Oversat på dansk: Jeg har ikke Moto Gp 1 (den fulde vers.)
XBL Gamertag: ZeNtiX
APHAPHSkrevet 20/06-03 15:44 
jeg vil også mener at man skal være en rimelig habil racing spiller for at få det optimale ud af motogp2, da sværhedsgraden er en del højre end i forgængeren...Sværhedsgraden i spillet ødelægger efter min mening online delen, da der sjælden bliver ordenligt race, da ikke ret mange kan køre sølle 3 omgange uden af lave fejl:/
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
BrummelumBrummelumSkrevet 20/06-03 15:49 
Så er det måske billigere at invester i en brugt udgave af MotoGP i stedet for at købe 2'eren. I mine øjne er MotoGP 2 ikke nogen revolutionerende efterfølger.

Midtown Madness ser derimod ud til at blive rigtigt sjovt.
XBL Gamertag: Brummelum
StriferStriferSkrevet 20/06-03 15:55 
Ja Midtown ser faktisk ret godt ud men efter min mening så skal man også investere i et rat hvis man skal have dette spil! Det kan jeg huske fra alle Pc udgaverne, det var tider!

Men lige et andet spørgsmål: Hvor kan man købe gode men stadig billige rat til sin xbox?
XBL Gamertag: ZeNtiX
APHAPHSkrevet 20/06-03 15:58, rettet 20/06-03 15:59 
MartinM >
Hvor kan man købe gode men stadig billige rat til sin xbox?

man kan ikke købe gode rat til xbox...der er simpelhen ikke udgivet nogle i ordenlig kvalitet. Men jeg tvivler også meget på om mm3 overhoved understøtter en rat funktion, og der er heller ingen dashboard wiev ligesom der var i forgængerene til pc, så et rat vil da være overflødigt
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
StriferStriferSkrevet 20/06-03 16:00 
Wow det ændrede helt min lyst til at købe MM3!
XBL Gamertag: ZeNtiX
AndréAndréSkrevet 20/06-03 16:00 
hvis man vil have et seriøst racing spil behøver man ikke lede længe da motogp2 efter min mening er det bedste man kan få, udover en grafisk forbedring fra 1eren er der en bedre styring og nogle challenges i championship mode.
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
StriferStriferSkrevet 20/06-03 16:02, rettet 20/06-03 16:02 
Ok det lyder da som om du har det! Men jeg har også kigget lidt i et emne om Midnight Club 2 og det ser faktisk også meget godt ud men hvordan er single player delen?
XBL Gamertag: ZeNtiX
APHAPHSkrevet 20/06-03 16:11, rettet 20/06-03 16:12 
André >
hvis man vil have et seriøst racing spil behøver man ikke lede længe da motogp2 efter min mening er det bedste man kan få

Præcis den samme holdning havde jeg om motogp2, da jeg gik igang med single player delen, men min holdning til spillet ændrede sig hurtigt da jeg begynde at spille online. Prøv at vælge en honda NSR og begynd at pille ved bikesetupen, så sker der ting og sager, hele spillet får et arcade præg, og det er muligt at tage næsten alle de skarpe sving med fuld fart...og når næsten alle på live spiller med en NSR bliver det hele bare en gang useriøs arcade race...så derfor solgte jeg spillet til dig:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
AndréAndréSkrevet 20/06-03 16:21 
ok det er synd, jeg har kun spillet single player og det er fedt synes jeg og det er der spillet er bedst kan jeg forstå
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
StriferStriferSkrevet 20/06-03 16:24 
Jeg tror sku at jeg bestiller Moto Gp 2!
XBL Gamertag: ZeNtiX
MrCaseMrCaseSkrevet 21/06-03 10:18 
OKay, det med rat, ik'...

MrCase har et ganske rimeligt Adrenaline Wheel som har stået mig i 187 danske kroner i electric city.
Vibrations-funktionen er elendig, men til gengæld kan det spændes rigtig solidt fast til et bord, så man bare kan slå sig løs uden at tænke på om rattet flyver til højre og venstre.

True, det er ikke super-kvalitet, men jeg mener helt hundrede at det er brugbart, og i sær til prisen....
Have you considered sucking less?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig