X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Video Briller


Svar
solid snakesolid snakeSkrevet 19/03-08 23:08 
Jeg har overvejet længe at købe sådan nogen video briller, men jeg aner ikke om hvor det er billigst at købe dem, og hvor man finder dem af god kvalitet osv..
Så ville høre om der er nogen der har nogen erfaringer med sådan nogen. Og hvad de kan anbefale, og hvad man skal holde sig fra osv..
Om det overhovdet er godt at bruge sådan nogen, eller om det er skrammel.. Er der nogen der kan anbefale dem?

Video Briller på Ebay
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
tmliljatmliljaSkrevet 20/03-08 00:37 
Jeg anskaffede mig for 3 års tid siden et par af disse briller. Årsagen var, at vi boede i en lille lejlighed på det tidspunkt, så hvis jeg ville "storskærm", måtte det blive i denne form.

Jeg brugte brillerne jævnligt, og de giver virkelig en følelse af, at du har en (i mit tilfælde 50") storskærm foran dig. Opløsningen i mine er dog ikke i HD-kvalitet, så reelt svarer de nok til en projektor med en middel opløsning.

Efter vi er flyttet i hus, har brillerne ligget og samlet støv, for nu har jeg "the real thing", og så gider jeg ikke at bruge dem mere.

På plus-siden: Fylder ikke meget, kræver ingen specielle hjælpemidler, god lyd indbygget i form af øretelefoner, let at tage med (også til at bruge på farten), giver en relativt god storskærmsfornemmelse.

På minus-siden: Opløsningen er ikke som den ægte vare, man kan få hovedpine efter et par timers brug, man lukker sig ude fra resten af verden, når man har dem på.

Alt i alt en udemærket gadget, som dog har sine begrænsninger.
solid snakesolid snakeSkrevet 20/03-08 01:39 
Jeg tænkte mere på at købe dem, til når jeg spillet Silent Hill serien, da jeg elsker gys... ;O) Så det bliver nok alligevel ikke ret meget jeg får dem brugt..
Hvor meget gav du for dine? og er der nogen mærker der er bedre end andre?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
tmliljatmliljaSkrevet 22/03-08 19:30 
Jeg mener, jeg gav omkring 1.200,- (let brugt). Jeg var blevet anbefalet at kigge efter Olympus' Eyetrek-briller, så det var dem, jeg købte.

Om der er nogen bedre på markedet i dag ved jeg ikke.

http://www.comparestoreprices.co.uk/gadgets/olympus-eyetrek.asp
http://www.vrealities.com/eyetrek.html

Olympus Eyetrek
solid snakesolid snakeSkrevet 22/03-08 19:39 
Mange tak for det: Så vil jeg prøve at kigge lidt videre.. ;O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
tmliljatmliljaSkrevet 23/03-08 21:33 
Det var så lidt - god jagt! ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig