X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Homura, værd at gå efter?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 10/03-08 16:32 
Jeg så subj. i den lokale kvickly idag. Nu kan jeg ikke umiddelbart finde nogle reviews af det på nettet. Er det 99,- værd?

Homura
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/03-08 17:01 
Jeg kan finde et enkelt review af den:

Official PlayStation 2 Magazine UK: 6/10
"Okay, so the visuals are dated, and it's an old and tired genre, but Homura's original use of weaponry makes it worth a blast nonetheless."

Tror måske det er en hund værd...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
JuggernautJuggernautSkrevet 10/03-08 17:05 
Tja.. Det tror jeg måske også:) Der var en 3-4 stykker af dem, så det bliver intet problem at nå det.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 10/03-08 18:47 
Til 99,- er det et helt fint køb, men forvent ingen Cave-shooter her.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 10/03-08 19:01 
Nu bliver jeg lige nødt til at prøve det nærmere. Og nej, forventer bestemt ikke ret meget her. Bare det er bedre end Silpheed, som jeg også engang købte i blinde, så at sige. Det var godt nok ringe.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarklynoonDarklynoonSkrevet 10/03-08 20:33 
for 99 er det et udemærket køb, så vidt jeg husker indeholdt det nogle ret gode tegninger af ens fjender, som dukker op når man har mødt en ny fjende
Mortal Kombat the mother of all fighting games
jaesjaesSkrevet 11/03-08 15:50 
Hvordan måler det i forhold til det andet EU-snask, der er udkommet til PS2 (fx Psyvariar CE, Gunbird SE og XII Stag)?
JuggernautJuggernautSkrevet 11/03-08 16:10 
Jeg har ikke stiftet bekendtskab med de titler du nævner dér, men om spillet er 100,- værd? IMO må jeg sige ja.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 11/03-08 18:17 
jaes>
Hvordan måler det i forhold til det andet EU-snask, der er udkommet til PS2 (fx Psyvariar CE, Gunbird SE og XII Stag)?

Jeg synes at alle fire titler passer godt i den absolut middelmådige kategori, der IMO ikke er værd at bruge specielt meget tid på, når der er Cave shmups man ikke har besejret ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 11/03-08 18:57 
Nu du nævner Cave, er der udgivet nogle titler i PAL?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 11/03-08 19:21, rettet 11/03-08 19:23 
Nej. Ingen af konverteringerne er kommet udenfor Japan. Nogle af arcadeudgaverne er kommet i engelske/internationale udgaver.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig