X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vurdering af min Xbox 360'er?


Svar
nerosnerosSkrevet 08/02-08 12:06 
Jeg tænkte for "sjov", og leger lidt med tanken om at sælge min XBOX 360! Måske fordi jeg igår fik en utrolig lyst til eje en PS3. Så jeg tænkte om i måske ville vurdere min maskine og spil i en samled pris :-) Det er ikke så seriøst, men prøver bare at finde ud af hvad man egentligt kan få for sådan en fætter hvis man skulle få lyst til at sælge den!


Så here goes:Se hele indlægget
Bashful Neophyte
74 emne(r).
1 2 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 08/02-08 12:06 
Jeg tænkte for "sjov", og leger lidt med tanken om at sælge min XBOX 360! Måske fordi jeg igår fik en utrolig lyst til eje en PS3. Så jeg tænkte om i måske ville vurdere min maskine og spil i en samled pris :-) Det er ikke så seriøst, men prøver bare at finde ud af hvad man egentligt kan få for sådan en fætter hvis man skulle få lyst til at sælge den!


Så here goes:
XBOX 360 maskine med harddisk (20 gb)
2 wireless controllers
Headset

Div. kabler som følger med plus et AV Lead RGB.

8 spil:
Earth Defence Force 2017
Gears Of War
Halo 3
The Orange Box
Project Gotham Racing 3
Rainbow Six: Vegas
Table Tennis
Tiger Woods PGA Tour 07

Så giv en vurdering hvis i er up to it :-)
Bashful Neophyte
ComradeComradeSkrevet 08/02-08 14:07 
En af de vigtigste ting at vide er nok hvor gammel din maskine er - og hvor lang tids garanti der er tilbage.

Forudsat at den er 1 år gammel, vil jeg tro den er omkring 22-2300 kr værd ? Men som sagt vil jeg vurdere meget ud fra hvor gammel maskinen er.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/02-08 14:22 
neros>
... i går fik en utrolig lyst til eje en PS3.

Hvis det ikke er gået over - så søg straks læge!! ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 08/02-08 14:24 
Okay den er ca et år gammel vil jeg tro.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 08/02-08 14:25 
Haha! Jeg tror jeg har fået feber ;-)
Bashful Neophyte
BaldurBaldurSkrevet 08/02-08 18:00 
neros>
Jeg tænkte for "sjov", og leger lidt med tanken om at sælge min XBOX 360! Måske fordi jeg igår fik en utrolig lyst til eje en PS3. Så jeg tænkte om i måske ville vurdere min maskine og spil i en samled pris :-) Det er ikke så seriøst, men prøver bare at finde ud af hvad man egentligt kan få for sådan en fætter hvis man skulle få lyst til at sælge den!


Så here goes:
XBOX 360 maskine med harddisk (20 gb)
2 wireless controllers
Headset

Div. kabler som følger med plus et AV Lead RGB.

8 spil:
Earth Defence Force 2017
Gears Of War
Halo 3
The Orange Box
Project Gotham Racing 3
Rainbow Six: Vegas
Table Tennis
Tiger Woods PGA Tour 07

Så giv en vurdering hvis i er up to it :-)

Har du prøvet at tage det hele med i GAME f.eks, og se hvad de vil give?
nerosnerosSkrevet 08/02-08 23:39 
Jeg har ringet til Game og de tilbød en pris som jeg synes er lidt forrykt 995kr og plus afhingigt af hvilke spil jeg havde? Så jeg vil mene, at jeg nok bare ville få omkring de 15-1600kr for den der..! De sagde det svinger meget i pris hvilke spil man kommer ind med ;-)

Det er jo ikke fordi den på nogen måde er i stykker. Den har altid kørt perfekt! Det er jo bare fordi jeg gerne vil eje en PS3, og ser det som en mulighed for ikke skulle betale hele prisen når jeg nu har en virkelig fin maskine i bytte.

Måske min PS3 feber bare går over men jeg er godt nok rimelig hooked i øjeblikket ;-)
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/02-08 00:25 
Må man være så fræk at spørge hvad der satte den sygdom igang? :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 09/02-08 00:27 
Hundegalskab!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 09/02-08 00:43 
På maskinen eller spillene?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 09/02-08 09:32, rettet 09/02-08 09:35 
Echelon VI>
Må man være så fræk at spørge hvad der satte den sygdom igang? :)

Jeg ved det ikke det kom som et lyn fra en klar himmel ;-) Jeg ved godt det er skørt...jeg drømmer om Motersport om natten Haha!
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/02-08 09:44 
neros>
Jeg ved godt det er skørt...jeg drømmer om Motersport om natten Haha!

You poor thing!! ;)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dRxLdRxLSkrevet 09/02-08 10:06 
Behold din x360 og køb en brugt ps3?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BaldurBaldurSkrevet 09/02-08 10:32 
neros>
Jeg har ringet til Game og de tilbød en pris som jeg synes er lidt forrykt 995kr og plus afhingigt af hvilke spil jeg havde? Så jeg vil mene, at jeg nok bare ville få omkring de 15-1600kr for den der..! De sagde det svinger meget i pris hvilke spil man kommer ind med ;-)

Hvis GAME kun vil gi' 995,- for selve din Xbox, så skal du ikke lade dem få den. Min lillebror fik 1400,- for sin Xbox alene, men det var i EB Games og det er ca. to måneder siden.
CoreCoreSkrevet 09/02-08 11:05 
El-giganten annoncerer med PS3 til 2899, så måske skulle man "go for both" ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 09/02-08 20:10 
Jeg kan bekræfte at d.d giver EB Games 1400 kr for en Xbox 360 med 20 gigabyte Harddisk, wireless controller osv. Spillenes værdi varierer meget.
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
JmogJmogSkrevet 09/02-08 21:20 
dRxL>
Behold din x360 og køb en brugt ps3?

Helt enig. Eller en ny PS3. Jeg tror virkelig du vil fortryde et salg af din X360. Jeg har begge maskiner og indtil videre er X360 klart den maskine der som spilkonsol giver mest mening. Som BD-afspiller er PS3 fantastisk, men indtil videre kan jeg ikke se andre must-haves til den end Uncharted (som godt nok også er fedt).

X360 vælter jo nærmest i spil, og når det gælder multiplatform-titler, så er den overlegne controller (minus d-pad) klart grund nok til at tage X360-udgaven for mit vedkommende.
CoreCoreSkrevet 09/02-08 22:11 
Jeg kan bekræfte at LiquidSnake ved alt!
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 10/02-08 17:05 
Hmm! Game får den ihvertfald aldrig! Elgiganten har da godt nok en udsalgs pris der vil noget. Nu må vi se måske driver min feber lidt af i ugens løb ;-)
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/02-08 17:10 
neros>
Jeg ved det ikke det kom som et lyn fra en klar himmel ;-) Jeg ved godt det er skørt...jeg drømmer om Motersport om natten Haha!

Hvis det er motorstorms lækre crash-sekvenser du drømmer om, vil doktoren anbefale at du istedet køber Burnout Paradise, som ser mindst lige så lækkert ud - settingen er selvfølgelig forskellig ;)

Jeg vil ikke bruge så lang tid på at overbevise dig om at det er en dårlig ide du har fået, for det forsøger mange andre, men blot sige at Playstation 3 skam er en lækker maskine, med forbehold på software-siden. Nu ved jeg ikke om du har prøvet motorstorm, men det skal IMO ikke være årsagen til at du investere i maskinen.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 10/02-08 21:55, rettet 10/02-08 21:57 
Motorstorm/motersport..hehe ;-)! Ved ikke hvorfor jeg bliver VED med at skrive "motersport" istedet for Motorstorm?

Nå men det er da et fedt spil ser det ud til. Det er nu ikke så meget bare på grund af lige det spil at jeg har fået lidt feber, men på grund af at PS3 bare er for lækker designet, interface, kræfter, Blueray, regions fri osv. Jeg kan jo også godt se, at der er flere spil til XBOX360 og flere muligheder den vej det er der ingen tvivl om. Jeg tror nu også at den PS3 vil bevise sine kræfter om måske et eller to årstid :-) Dog selvom jeg godt kan se det er en smule forrygt ligefrem at bytte eller sælge sin XBOX360 til en PS3 når landet ser ud som det gør iøjeblikket har det nu stadig en stor tiltrækningskraft på mig ;-) Der er vist heller ikke nogen som har været ude i de samme tanker her på PR jo mindre man har været en af de uheldige ejere af en defekt maskine.

Det nye Burnout er ikke lige noget for mig. Så er jeg nok mere til bjergkørsel ;-)
Bashful Neophyte
HulleHulleSkrevet 10/02-08 22:30, rettet 10/02-08 22:31 
neros>
PS3 bare er for lækker designet

Seriøst?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
nerosnerosSkrevet 10/02-08 23:12 
Seriøst!
Bashful Neophyte
SonicSonicSkrevet 10/02-08 23:14 
Jo Neros, jeg har haft samme tanker, og har købt mig en PS3 her sidste uge engang. Jeg har dog stadig min X360, men har pillet den fra, og smidt den i skabet. Jeg har seriøst kun brugt min X360 til minimalt lidt, da Live ikke siger mig en dyt. Indtil videre har jeg leget en del med Uncharted, samt Blu-Ray delen af PS3, og det ser nu meget fornuftigt ud. Jeg kan også godt lide, at den er ret så lydløs, specielt hvis man sammenligner med X360. Dertil kommer regions-frihed på spil, gratis online play (som jeg ikke har prøvet, men det er da en mulighed hvis man er til det.), indbygget Wifi, support til divx og mp3, og (forhåbentligt) fremtidige sjove spil som er andet end vestlige Firstperson shooters.

Jeg ved heller ikke helt hvorfor jeg blev bidt præcist nu, for jeg har selv været meget tilbageholden med PS3, nok mest pga. prisen og til dels Sony's arrogance, men jeg kunne ikke dy mig mere, og har indtil videre ikke fortrudt mit køb.

Det eneste der går mig lidt på, er at der syntes at være tearing på denne maskine også (ligesom x360). Det er fantastisk irriterende at den slags stadig forekommer. Jeg undrer mig om producenterne ikke kan fikse den slags ting, eller om det bare er hardware-betinget. Jeg har bemærket det en del steder i Uncharted, og selvom det ikke ødelægger det hele for mig, er det stadig irriterende, at den slags skal forekomme.

Men udover det er jeg glad for den. Det er en ganske herlig dvd- og blu-ray afspiller, som sikkert skal få nogle fede titler hen af vejen :) Jeg har pt. kun Ratchet & Clank og Uncharted, og Devil May Cry 4 på vej med posten, men ser da frem til Little Big Planet, MGS 4, Resident Evil 5, og alt det andet sjov der kommer.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/02-08 23:16, rettet 10/02-08 23:19 
Jeg synes nu også PS3 er et ikon på et ganske lækkert design, og langt blidere ved øjnene end Xbox 360 er.

Jeg kan sagtens følge dig Neros, jeg har jo selv købt en maskine, længe inden det reelt var nødvendigt, men det ville aldrig have været på bekostning af min 360. Kan du ikke få råd til en brugt maskine?

Sonic: At fremsætte den påstand at det eneste Xbox 360 har at byde på er LIVE, er useriøst. Det er måske ikke det du mener, men det kommer til at fremstå sådan ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 10/02-08 23:21 
Jo det kan jeg måske. Ser lige tiden an så må vi se hvor dybt den gale hund har bidt ;-) Vil måske nok helst have en ny og ikke brugt maskine.

Rart at læse dit inlæg Sonic.
Bashful Neophyte
SonicSonicSkrevet 10/02-08 23:28 
Det var ikke ment på den måde Eche, selvfølgelig har den andet at byde på, såsom et stort spil-udvalg. Men er Live ikke det de sælger maskinen mest på? Ja, jeg ved det ikke, det syntes bare sådanne, for mig anyways. Det jeg egentligt bare ville sige med det er, at jeg punkt 1. ikke har lyst til at betale for at spille online (spiller jo wow, så det er udgift nok i sig selv :P), og at punkt 2. der ikke er så forfærdeligt meget i x360'erens spil-udvalg der hidser mig så meget op. Bevares, der er da heller ikke mange PS3 spil der hidser mig op lige nu, men det skal da nok komme.

Så det var ikke for at træde på Live eller X360, som mange sikkert har stor glæde af. But you get the point :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
JmogJmogSkrevet 11/02-08 00:00 
Sonic>
Det eneste der går mig lidt på, er at der syntes at være tearing på denne maskine også (ligesom x360).

Tearing er jo ikke noget der skyldes maskinen, men snarere softwaren. Alle spil kan undgå tearing - det er blot et spørgsmål om udviklerne vil betale prisen for det. Prisen er lavere framerate. Det er dog som regel ikke så markant lavere framerate vi snakker om, så jeg vil mene man burde gå efter det renere billede og sluge at der måske ikke er nær så god en framerate.

Et spil som Saint's Row til Xbox 360 har den helt rigtige løsning efter de kom med en patch til spillet. Da det udkome havde det ret kraftig tearing. Forholdsvist kort efter udkom der en patch over lige som tilføjede muligheden for at vælge V-sync i spillets menu. Med det slået til er frameraten en smule lavere (men stadig rigtig fin) og tearing er ikke-eksisterende.

Den slags løsninger burde alle spil med tearing-problemer have. Så kan spilleren selv vurdere hvor stort et problem han synes tearing er.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/02-08 02:00 
Sonic>
Men er Live ikke det de sælger maskinen mest på? Ja, jeg ved det ikke, det syntes bare sådanne, for mig anyways.

Well jeg spiller stort set ikke online, men finder stadig Xbox 360 langt mere interessant end Playstation 3, men jeg er sikker på at LIVE er vigtigt salgsargument for mange der investere i en box fra Microsoft ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 11/02-08 04:56 
Jeg synes LIVE er et meget stærkt argument, også selvom man ikke spiller online. Jeg spillet sjældent online på Xbox 360, og synes stadig at Live er noget af det bedste, der er sket for online gaming i meget lang tid. Det er rigtigt godt integreret i hele oplevelsen. Det kunne Sony godt lære noget af.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 11/02-08 07:57 
Der er da f.eks WarHawk osv. til PS3 så helt galt er det jo ikke ;-) Maskinen har jo trådløst internet hvordan fungere det egentligt. Jeg er lidt træt af mine lange ledninger ind i stuen.
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/02-08 13:18 
Problemet med PS3 er jo ikke at spillene ikke er online, det er mangel på et struktureret system hvor der er koncensus på tværs af forskellig software der er "problemet". Der en friends-liste for hvert spil man ejer osv.

Hvordan trådløst internet fungerer rent teknisk, kan jeg ikke forklare dig, men du skal have et accespoint, f.eks. en router, som kan sende signalet fra din internetopkobling videre til PS3 ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
CoreCoreSkrevet 11/02-08 16:15, rettet 11/02-08 16:15 
Echelon VI>
Problemet med PS3 er jo ikke at spillene ikke er online, det er mangel på et struktureret system hvor der er koncensus på tværs af forskellig software der er "problemet".

Et stort et endda. Jeg glæder mig helt åndsvagt til "Home" og Dual Shock 3 kommer. Så kan det være at PS3 kommer rigtig ind i kampen.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/02-08 01:44 
neros>
Jeg ved det ikke det kom som et lyn fra en klar himmel ;-) Jeg ved godt det er skørt...jeg drømmer om Motersport om natten Haha!

Nu er der måske ingen grund til at drømme om MotorStorm på PS3 mere...

...når du senere på året kan få det samme på X360.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/02-08 01:54 
Du må ikke give mig sådan et chok Hya! Jeg var lige ved at tro, at der var en mindre af de fem eksklusiv-titler til Playstation 3 tilbage, som var årsagen til mit køb af maskinen :P
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 19/02-08 08:43 
Hmmmm! Det kommer da til at blive interessant at se hvad Pure kan levere, men det kommer jo også til PS3 ikke? Nu da vi også snakker om Motorstorm så glæder jeg mig til at se hvad 2'eren har at byde på. Måske VS-splitscreen!

Min feber er nu nået til det punkt, at jeg ikke længere har kontrol over mine følelser til den sorte box så der er ingen vej tilbage ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 19/02-08 09:20, rettet 19/02-08 09:33 
Echelon VI>
Der en friends-liste for hvert spil man ejer osv.

Øh... nej.

Så vidt jeg ved er der kun Resistance der har sin egen buddy/friends liste som dog stadig bruger de samme PSN ID'er. Der er efterfølgende kommet adgang til XMB friendslisten inde i Resistance også selvom den er lidt overflødig IMO.


Core>
Jeg glæder mig helt åndsvagt til "Home" og Dual Shock 3 kommer. Så kan det være at PS3 kommer rigtig ind i kampen.

Tror ikke vi skal forvente at Home vil levere den uniforme løsning som Live implementeringen på 360 har. Home er noget andet og mere fokuseret på sociale elementer frem for kun at spille online som XBLA gør - selvom de to ting selvfølgeligt har noget med hinanden at gøre og man kan spille små spil inde i Home og starte nogle spil fra Home f.eks. Warhawk ;)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/02-08 11:17 
Echelon VI>
Du må ikke give mig sådan et chok Hya!

Haha, det var ikke meningen :-D

neros>
Hmmmm! Det kommer da til at blive interessant at se hvad Pure kan levere, men det kommer jo også til PS3 ikke?

Jo, men hvis du kunne "nøjes" med Pure (som ser ud til at blive 99,6% MotorStorm-agtigt), så behøver du jo ikke investere i en maskine, bare for at spille et eller to "eksklusive" spil. Men hvis din hjerne alligevel har forrådt dig og du ikke kan styre dig, så må du jo bare ud og brænde pengene af...
BeanoBeanoSkrevet 19/02-08 11:29, rettet 19/02-08 11:29 
Hvad er det som gør Pure til 99,6% Motorstorm ?

At det er offroad racing på next-gen platform?

Udfra ovenstående link syntes jeg ikke det ligner Motorstorm overhovedet - det er offroad racing men der er der jo så mange spil som er. Ligner mere en ATV Offroad Fury klon end Motorstorm IMO.
PlaykidPlaykidSkrevet 19/02-08 11:37 
Mere interessant er måske Grand Raid Offroad http://games.teamxbox.com/xbox-360/1301/Grand-Raid-Offroad/ Men det er lang tid siden der er kommet med noget info om spillet, men det må jo stadig være under udvikling, håber jeg da.
Spiller nu: Halo 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/02-08 11:53 
Beano>
Hvad er det som gør Pure til 99,6% Motorstorm ?

At det er offroad racing på next-gen platform?

Ja, og det er meget muligt at det er samme fænomen, som gør sig gældende indenfor musik. Jeg er ikke specielt til heavy, så alt det guitar-klimpren og growlen lyder som den samme omgang mundlort for mig... på samme måde er "offroad nextgen-racere" måske bare ens i mit hoved :-)
BeanoBeanoSkrevet 19/02-08 12:01, rettet 19/02-08 12:03 
he he he :)

Der findes jo også allerede DiRT til 360 og PS3 som bl.a. også er next-gen offroad racing men en helt anden spiloplevelse (ikke nødvendigvis dårligere) end Motorstorm - så jow, jeg vil påstå der er stor forskel på spillene inden for genren ;)

Men bliver Pure godt (har dog mine tvivl udfra de få info/billeder) så er det mere end velkommen da jeg godt kunne li' ATV Offroad Fury på PS2.
nerosnerosSkrevet 19/02-08 12:06, rettet 19/02-08 12:08 
Hyakotake>
Jo, men hvis du kunne "nøjes" med Pure (som ser ud til at blive 99,6% MotorStorm-agtigt), så behøver du jo ikke investere i en maskine, bare for at spille et eller to "eksklusive" spil. Men hvis din hjerne alligevel har forrådt dig og du ikke kan styre dig, så må du jo bare ud og brænde pengene af...

Nu er det jo ikke bare Motorstorm som er skyld i min sygdom. Jeg synes bare den PS3 maskine er for lækker. Men det er nu stadig med lidt blandede følelser, at jeg skal af med min XBOX 360. Men den siger mig ikke så meget mere selvom jeg godt ved at der er mange gode spil til den. Men sådan som PS3 ser ud indvendig får jeg savl langt ned af hagen ;-) Jeg tror der også på, at der vil komme nogle utrolige spil i fremtiden til den selvom den ikke er kommet så godt fra start.

Lige til sidst så ser det der Grand Raid Offroad godt nok meget flot ud! Damn.
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 19/02-08 12:40, rettet 19/02-08 12:41 
Beano>
Tror ikke vi skal forvente at Home vil levere den uniforme løsning som Live implementeringen på 360 har.

Hvad skulle det nu til for? Hvorfor gjorde du det?

Man sparker da ikke til folk der ligger ned, lad mig da beholde håbet om en brugbar online-integrering.

Throw me a freaking bone here... ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 19/02-08 12:45 
ha ha ha ;)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/02-08 13:00 
neros>
Men sådan som PS3 ser ud indvendig får jeg savl langt ned af hagen ;-)

Hehe, neros er en voksen mand... han går efter det indre, ikke det falske overfladiske ydre :-)
jaesjaesSkrevet 19/02-08 13:37 
Motherboard og RAM mmmm. Forkromede kabinetskruer med 3 millimeter krydskærv mmmmmm. Perv ;)
nerosnerosSkrevet 19/02-08 14:05 
hahaha ;D

Oh Yes!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 20/02-08 19:25 
Off-topic men nu blev Pure jo nævnt ovenfor...

Det ER faktisk et nyt ATV Offroad Fury spil fra de samme udviklere (Climax som nu hedder Black Rock Studios) - så det er jo slet ik' så skidt igen IMO :)

Også dukket en lille film op fra spillet: http://kotaku.com/358579/pure-offroad-racing-in-motion
nerosnerosSkrevet 20/02-08 21:49, rettet 20/02-08 21:54 
Det er jo ikke i nærheden af Motorsport. Duer ikke..VÆK ;-)

Nåh lige til noget helt andet. Når jeg nu kommer så langt, at jeg skal lukke min LIVE konto hvordan er det nu man så lukker eller kommer ud af det, skal man ringe ind til MS eller er der lettere måder at gøre det på?
Bashful Neophyte
74 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig