X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Video cam fra USA


Svar
MalundMalundSkrevet 13/01-08 21:13 
Hej jeg står og overvejer at købe et video kamara fra USA, men så tænkte jeg på om deres video kamaraer ville virke med hvores system i EU. Jeg har ik brug for at det kan tilsluttes TV men mere min Computer, Er det muligt?
QQSkrevet 14/01-08 00:37 
Da jeg går ud fra at det er et almindeligt hjemmevideokamera der optager på MiniDV du er ude efter, så skulle det ikke være noget problem, da de fleste redigeringsprogrammer godt kan tage både NTSC og PAL. Du kan dog godt få kvalitetsmæssige problemer, hvis du vil brænde ud på DVD eller afspille fra båndet, da det vil være i NTSC og ikke PAL, og derfor ikke nødvendigvis vises korrekt, medmindre du har mulighed for at afspille på NTSC udstyr. Men da det jo bare er et hjemmevideokamera, kan kvalitet vist være ligemeget.

Du skal sikre dig at strømforsyningen både kan køre på 110v og 220v, ellers skal du til at have fat i omformerudstyr.

Og må jeg til sidst spørge hvorfor du vil købe fra USA? Køb fra Tyskland i stedet. Det er lige så billigt, mere sikkert, og så slipper du for alle formatproblemerne.

Køb her
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
MalundMalundSkrevet 14/01-08 04:56 
Jeg kigger på et Harddisk Video kamara, og grunden til jeg vil købe det i USA er at jeg er i USA som udvekslings student så vil gerne have noget film her over fra.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig