X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gode Gamegear titler?


Svar
majjohamajjohaSkrevet 17/06-03 19:56 
Hvilke titler er værd at invistere i til Gamegear?(Tak for det Konsolkongen)(får den på torsdag) Og hvilke er ikke? bare så jeg er forberedt når folk tilbyder mig noget ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/06-03 20:04 
sonic
sonic 2
sonic chaos
Spiller nu: Phantasy Star IV
majjohamajjohaSkrevet 17/06-03 20:09 
Er der andet end Sonic spil ikke fordi jeg ikke kan lide dem jeg elsker sonic spil men de er jo nok svære at skaffe
Le RoofLe RoofSkrevet 17/06-03 21:27 
Shinobi
Shinobi II

Ikke at de er nemmere at finde...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
seebergseebergSkrevet 18/06-03 01:10 
Columns er et herligt spil....
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
Per SPer SSkrevet 18/06-03 01:57, rettet 18/06-03 02:00 
Kiggede lidt i min samling og fandt disse titler:

Ax Battler: A Legend of Golden Axe (action/rpg)
Battletoads
Castle of Illusion
Defenders of Oasis (rpg)
Shinobi
Shinobi II: The Silent Fury
Sonic Chaos
Sonic The Hedgehog
Sonic The Hedgehog 2
Streets of Rage
Wonderboy
Marble Madness
Slider
Alien 3
Columns
Pengo
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
RJKRJKSkrevet 18/06-03 02:01 
Som jeg har fortalt dig tidligere, Matt, synes jeg at Crystal Warriors er det bedste jeg har oplevet på maskinen. Men jeg har heller ikke haft fornøjelsen af Shining Force-spillene hertil.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Per SPer SSkrevet 18/06-03 02:03 
- og jeg synes det er dræbende kedsommeligt. Men sårn er der så meget :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
3of193of19Skrevet 18/06-03 10:45, rettet 18/06-03 10:56 
To af de tre Shining Force spil er desværre kun udkommet i Japan: SF Gaiden 1 og SF Gaiden: Final Conflict. Gaiden 2 udkom som SF: The Sword of Hajya i USA. Men da der handlingsmæssigt er MEGET tæt forbundet med SFG 1 ville jeg hellere råde til Shining Force CD, som er en port af de to spil plus et ekstra scenarie til Mega CD. Så man så får hele historien.
Shining Force Gaiden: Final Conflict er det eneste eksklusive SF spil til Game Gear og er en lækker ting, men desværre meget svært at opdrive. Det samler alle trådene fra den første SF cyklus (Shining and the Darkness, Shining Force 1, 2, Gaiden 1, 2, Shining Wisdom) sammen til en meget lækker helhed.

Der findes et oversat script til interesserede under linket.

SFG FC på Shining Force Central
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig