X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

demodisc


Svar
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 17/06-03 19:12, rettet 17/06-03 19:12 
http://www.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=9780

nu får japanerne også en demodisc, men hvad kan vi europæere bruge den nyhed til? jeg forstår ikke hvad nintendo får ud af ved ikke at udgive den her. netop i europa, hvor konsolsalget går rigtig dårligt ville de da være en fordel at bundle cuben med en demodisc! hvad er meningen?

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/06-03 19:21 
NowhereMan1 >
Hvad er meningen?
/NM1


Klik og alt vil blive klart!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/06-03 19:24 
ja... det forklarer jo alt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 17/06-03 20:15 
Hold da kaje, et skummet billed!
majjohamajjohaSkrevet 17/06-03 20:17 
Ja nu du siger det Anders, mon der er en boot babe bag kameraet
dpldplSkrevet 17/06-03 20:33 
ikke får at gøre dig mere "sur". Men nu får england også en demo disc, godt er der kun splinter cell på. Men det er bedre end igenting.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/06-03 21:48 
Den er også i Danmark. Da jeg spurgte Ubisoft hvor mange jeg kunne få til Boomtown Shoppens kunder, var svaret "1" for det var hvad han havde fået eller havde tilbage :(
dpldplSkrevet 17/06-03 22:07 
OK. det vidste jeg så ikke. Hvor kan man så få de demo disc henne??
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/06-03 23:16 
Jeg ville prøve EB... men hvis de har haft dem er de sgu nok væk nu :(
dpldplSkrevet 17/06-03 23:38 
ØV. gad da godt at prøve den GBA funktion. Da den skulle være med i demo udgaven :(
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig