X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Brute Force virker OK


Svar
OkottaOkottaSkrevet 16/06-03 17:39, rettet 16/06-03 17:40 
Har kigget lidt på det inde i byen i dag, og osse selv spillet en lille bitte smule på det.

Virker umiddelbart okay; Har Halo styring, så det er dejligt nemt at styre.

Grafikken er temmelig god, med pæne miljøer, god framerate og udmærkede våbeneffekter.

Om det ligefrem har mulighed for at toppe Conflict: Desert Storm's muligheder for teamwork med AI'en - det ved jeg ikke; Det var fedt man kunne få sine teammates til at ta' position rundt omkring, og så se dem gå til den, og plaffe fjender ned.

De store sites siger jo, at dette element er fjernet i det færdige Brute Force, så selvom man godt kan gi' sine teammates ordrer, så har jeg stadig til gode at se hvordan det fungerer.

Bortset fra det, så virker det som et actionfyldt spil.

Men hvorfor det har taget snart 3 år at lave det, og så det egentligt bare er blevet en slags Halo Light - det ved jeg ikke, men det er en skam hvis det KUN er ren action, uden muligheder for rigtigt at lege med sine teammates...li'som i Conflict: Desert Storm.

Jeg køber Brute Force....action er altid godt, men jeg håber der er lidt mere i det - lidt mere strategi som i Halo f.eks.

Og at spillet ikke understøtter multiplayer via. Xbox Live, er fuldstændigt utilgiveligt : De har fandme haft 3 år til det, men spillet skulle vel ud på et eller andet tidspunkt.....håber ikke det viser sig, at det er blevet rushed - så bliver jeg sur.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 16/06-03 17:43 
GameSpot sagde det var som om at det var lidt rushed, og du kan godt lege med dine holdkammerater, det er bare unødvendigt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
enfenenfenSkrevet 16/06-03 18:05, rettet 16/06-03 18:05 
Jeg tror jeg springer spillet over.

Havde Brute Force indeholdt XBL multiplayer understøttelse, havde det været noget andet, men sådan skulle det ikke gå.
What is the Matrix?
ValkyrieValkyrieSkrevet 16/06-03 18:50 
Surt at så mange har den indstilling No Live->No buy:(

Tjaaa... Jeg tror jeg springer over. jeg har ikke brug for en ny Halo lige nu!

Min sommer skal gå med:
-Knights of the old republic
-Midtown Madness 3(det kommer til at owne så grumt over Live)

Og det der bliver allerfedest.... Tetris online edition!!! Det er ikke Chu chu rocket, men der er skørt nok... Det er jo tetris for dælen da;D Og med en ranking der faktisk virker bliver det også skills der skal testes.... Weeee.. De har også proppet custom soundtrack i!:)

Mærk jer mine ord... Tetris Worlds online, vil owne alt på live.... Tetris forever....:=)
Well crucify the insincere tonight...
OmenOmenSkrevet 16/06-03 20:17, rettet 16/06-03 20:17 
Valkyrie >
Jeg har ikke brug for en ny Halo lige nu!

Så kan du roligt købe BF, det ligner ikke Halo... desværre mangler det også 90% af det der gjorde Halo så godt...
Vote Ficus!
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/06-03 20:21 
Valkyrie >
Mærk jer mine ord... Tetris Worlds online, vil owne alt på live.... Tetris forever....:=)

Jeg er faktisk enig. Tetris Worlds Live har faktisk chancen for at bringe Xbox ud til alle dem der normalt spiller på MSN, TV2 osv. Jeg er f.eks ret sikker på at min kone og datter vil erobre min Xbox hver gang de kan komme til. Det er ikke noget der sker så tit nu. ...altså bortset fra når hun skal lave crashes i Burnout 2... min kone altså.
RaGeRaGeSkrevet 16/06-03 20:31, rettet 16/06-03 20:32 
Jeg skal i hvert fald have Brute Force, da jeg kun har hørt positive ting om co-op delen i spillet og så samtidig over Xbconnect.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HulleHulleSkrevet 18/06-03 12:30 
Jeg skal helt sikkert også have Brute Force. Har alt for længe set frem til det spil og min intuition plejer at holde stik.

Har desuden også lige kæmpet mig igennem bogen. Ikke den bedste oplevelse nogensinde, bestemt ikke på samme niveau som de to Halo bøger, som er rigtig gode bøger hvis man holder af universet. Alt hvad Halo sætter sine guld belagte fingre på bliver til guld.
Håber ikke at Brute Force spillet har samme præg som bogen..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 19/06-03 02:01 
Jeg har fået det til anmeldelse, og er indtil videre ok tilfreds :P
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig