X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Klar Cola og Sparkk Tørsten Væk


Svar
solid snakesolid snakeSkrevet 28/10-07 22:57, rettet 28/10-07 23:11 
Mig og en kammerat har snakket om, hvor man kan købe Klar Cola? kan man overhovdet få den mere? hvis ja ved nogen hvor..
Og hvad med sodavanden Sparkk med plasticlåg som ølflasker hvor blev den af?

her ses en Klar cola, hvor kan man købe den?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SyrefoxSyrefoxSkrevet 28/10-07 23:03 
Tror ikke den kan købes mere, men Crystal Pepsi smager lidt derhen af
WehnerWehnerSkrevet 28/10-07 23:06 
Vi nøjes lige med en enkelt tråd til Sparkk og Klar Cola. Sparkk staves med to k'er:

http://www.beerlabels.dk/tuborg/sparkk.html
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
solid snakesolid snakeSkrevet 28/10-07 23:09 
Det er helt okay at du retter det til en tråd.. :O)
Jeg vidste ikke at sparkk staves med 2 k-er
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KroeboCopKroeboCopSkrevet 28/10-07 23:25 
Stem på at den skal tilbage.
http://sparkk.skrivunder.dk/
Hoid to colony C05 where the computer is...
SyrefoxSyrefoxSkrevet 29/10-07 06:16 
hehe kan godt huske en af deres konkurrencer man skulle designe et computer spil hvor sparkk indgik i temaet, og præmien var den helt nye Amiga 500. Jeg tror jeg tegnede 50 a4 sider og sendte ind, i håb om at vinde vidunderet. Jeg vandt ikke, men fik da senere en Amiga 500, nok den computer jeg har været mest glad for, huske med glæde tilbage til de forskellige træf især dem i aars omkring jul hvert år dengang
solid snakesolid snakeSkrevet 29/10-07 15:00 
kroebocop>
Stem på at den skal tilbage.
http://sparkk.skrivunder.dk/

Så er der stemt.... Det burde alle og gøre...
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
HeroldHeroldSkrevet 29/10-07 15:06 
Er der ikke sportsvand nok på markedet i forvejen? :S
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
TheDukeTheDukeSkrevet 29/10-07 16:21 
Netto havde en ret god klar cola her for nylig af mærket Frem.
nerosnerosSkrevet 29/10-07 16:46 
Stemt ;-)
Bashful Neophyte
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 29/10-07 18:51 
nu vil jeg så lige blande mig lidt her, nogle der ved hvor man ka få en Dr Pepper cola?? den havde de alle steder før, men nu den forsvundet igen??
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
KroeboCopKroeboCopSkrevet 29/10-07 18:56 
Syrefox>
hehe kan godt huske en af deres konkurrencer man skulle designe et computer spil hvor sparkk indgik i temaet, og præmien var den helt nye Amiga 500. Jeg tror jeg tegnede 50 a4 sider og sendte ind, i håb om at vinde vidunderet. Jeg vandt ikke, men fik da senere en Amiga 500, nok den computer jeg har været mest glad for, huske med glæde tilbage til de forskellige træf især dem i aars omkring jul hvert år dengang

Har også "Det Nye Computer" (bladet med commodore stuf i:=) Der er en reklame for Sparkk, hvor der er en Amiga 500 og en skærm, Sparkk'en flyver ud af commodore skærmen...
Mega zejt! Al' respekt til Sparkk!
Hoid to colony C05 where the computer is...
Zzap!Zzap!Skrevet 29/10-07 20:03 
Sparkk skal da om noget tilbage. Jeg garanterer at den ville blive en storsælger (i hvert fald de første 6 måneder).
Jeg kan stadig huske de fantastiske reklamer da jeg var lille. Jeg tror ikke der er noget sodavand, der har gjort så stort et indtryk på mig siden (ikke at det siger så meget ;^) )
Born to kill space
SyrefoxSyrefoxSkrevet 29/10-07 20:15 
NuckingBigFuts>
nu vil jeg så lige blande mig lidt her, nogle der ved hvor man ka få en Dr Pepper cola?? den havde de alle steder før, men nu den forsvundet igen??

Den er så vidt jeg ved udgået fra det danske marked desværre. Jeg får mine dr. pepper fixs fra tyskland. Men har du prøvet den nye Mountain Dew? Den har været på det amerikanske marked i årevis men er nu i danske butikker.

Men var der ikke noget med Cherry Coke skulle få en relancering?

Men nu hvor vi snakkker cola, så må min all time favorit være en Vanilla coke fra Sonic (fastfood kæde), den smag kan bare ikke beskrives, den skal prøves.
QQSkrevet 29/10-07 21:37 
Coca Colas Vanilla Coke har altid været min favorit, tager altid en ordentlig kasse med hjem så snart jeg er i tyskerland...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SonicSonicSkrevet 29/10-07 22:32 
Nu vi er ved cola, hvor dælen får jeg Jolt fra? :S
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KroeboCopKroeboCopSkrevet 29/10-07 23:09 
Syrefox>
hehe kan godt huske en af deres konkurrencer man skulle designe et computer spil hvor sparkk indgik i temaet, og præmien var den helt nye Amiga 500. Jeg tror jeg tegnede 50 a4 sider og sendte ind, i håb om at vinde vidunderet. Jeg vandt ikke, men fik da senere en Amiga 500, nok den computer jeg har været mest glad for, huske med glæde tilbage til de forskellige træf især dem i aars omkring jul hvert år dengang

Det må være det her.
http://www.koderko.dk/Retrobit/page.asp?Page=316
Hoid to colony C05 where the computer is...
solid snakesolid snakeSkrevet 30/10-07 10:12 
det var da en sjov reklame, det bringer minder tilbage..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 30/10-07 10:13 
TheDuke>
Netto havde en ret god klar cola her for nylig af mærket Frem.

Så vil jeg da lige prøve at kigge i Netto.. Det kunne jo være at de havde den der omkring hvor jeg bor.. :O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
GreaseballGreaseballSkrevet 31/10-07 11:57 
Jeg ved at The American Store i kbh har både Dr. Peppers og div. Cola, cherry og Vanilla. Plus Root Beer, hvis nogen kan lide den.
Og ja, at 7-11 og HydroTexaco har fået Mountain Dew er virkelig nice. Har altid skulle havde nogen med når jeg kom forbi The American Store ;)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 31/10-07 15:17 
Dr Pepper er da ikke specielt "rare" mere, er det? Jeg synes jeg har set det stort set alle butikker, fra små kiosker til storkøbene.
solid snakesolid snakeSkrevet 13/11-07 08:59 
Hmm.. Jeg har stadig ikke fundet nogen Klar Cola, Er den virkelig forsvundet helt, eller er der nogen der har set den for nylig?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SyrefoxSyrefoxSkrevet 15/11-07 09:28 
Jeg så en klar cola i netto i Hirtshals i sidste uge
solid snakesolid snakeSkrevet 15/11-07 10:06 
Det kan være at de kun er nogen Netto Butikker der har den sodavand.. Eller er der andre der har set en Klar Cola for nylig?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig