X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

FIFA 08


Svar
ComradeComradeSkrevet 19/09-07 12:31 
Så er det snart på trapperne, og jeg må efter at have prøvet demoen erkende, at jeg for første gang i 3 år køber et FIFA spil.

Demoen er simpelthen fed, jeg kan se så mange forbedringer i forhold til 07 demoen, så det klart er et køb værd.
Både AI, måden man styrer spillerne på og finterne synes at fungere rigtig godt.

Den grafiske stil er både god og dårlig. Den er utrolig detaljerig og har virkelig nogle fede spiller animationer, som kan ses på hver enkelt spiller tydeligt! - Jeg er bare ikke så vild med græstæppet og den belysning spillet gør brug af.

be a pro lyder spændende som en gimmick oven i det solide spil!

Er det kun mig der ikke kan vente over en måned på PES og er forfaldt lidt til FIFA?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KroeboCopKroeboCopSkrevet 20/09-07 00:00, rettet 20/09-07 00:01 
FIFA kommer her d. 27/9 men PES er KLART bedst:=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
DommergaardDommergaardSkrevet 20/09-07 11:50 
De sidste par år har jeg også foretrukket PES fremfor Fifa, men i år er jeg også ved at hoppe på den anden vogn. Fifa 2008 ser virkelig fedt ud! Jeg har aldrig rigtig været fan af PES' grafiske side, men gameplayet er altid helt i top. Jeg er stadig ikke helt sikker på hvilket spil jeg køber endnu, men hælder godt nok lidt til Fifa atm!
tmliljatmliljaSkrevet 20/09-07 12:08 
Det giver helt sig selv. Hvis Fifa er godt... så må man bare købe dem begge!

Og så må man gå en ekstra avisrute eller sælge sin bedstemor, hvis finanserne ikke rækker til begge spil. :p
DommergaardDommergaardSkrevet 21/09-07 11:05 
Jeg gider ikke at sidde og spille to forskellige fodboldspil. Hellere mestre det ene! :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig