X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mobiltelefon på Play.com


Svar
millenniummillenniumSkrevet 13/09-07 17:32 
Jeg skal til at have skiftet min mobil ud, men gider ikke skifte mit favorable abonement. Så jeg overvejede at købe en telefon over play.com hvor priserne er lidt bedre end i Danmark.

Er der nogen som har prøvet at købe telefoner uden SIM lock på play.com og er der nogen problemer med at bruge udenlandske telefoner i Danmark. (Der er måske ikke DK sprog i telefonen?)

Eller er der nogen som kender andre websites hvor man kan købe mobiler uden abonement til gode priser (OBS: troværdige websider med godt omdømme og garanti. Ikke fup-firmaer).
The medium is the message.
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 13/09-07 18:36 
tror du ka maile play.com og høre af?

ville jeg gøre, jeg tror ik de indeholder dansk sprog, er dog ikke sikker, for eks tyskland har ikk noget dansk sprog i deres
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
JmogJmogSkrevet 13/09-07 18:45 
Falder mobiler ikke under Plays "vi sælger ikke elektronik udenfor UK"-regel?
millenniummillenniumSkrevet 13/09-07 22:30, rettet 13/09-07 22:45 
Vidste ikke de havde sådan en regel.

EDIT: Arse, ja det har de. - Så må jeg ud på gaden og røve en ny telefon.
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 14/09-07 00:14, rettet 14/09-07 00:18 
millennium>
Er der nogen som har prøvet at købe telefoner uden SIM lock på play.com og er der nogen problemer med at bruge udenlandske telefoner i Danmark. (Der er måske ikke DK sprog i telefonen?)

Så længe mobilen kan køre på det europæiske net er det intet problem med at købe den fra udlandet. Bare husk at det kan være noget være bøvl med rep. hvis der skulle ske noget. Tror mig, det kender jeg alt for godt.

Hvis dansk sprog er problemet så kan man vælge at få softvare opdatet sin mobil. Sony Ericsson og Nokia kan man opdate via nettet. Ellers kan alle aut. Nokia og SE værksteder gøre det for et mindre beløb.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig