X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vi vidste jo det ville komme (KOF2K2)


Svar
dRxLdRxLSkrevet 15/06-03 04:41 


mon ikke vi så også kan regne med snkvscapcom:chaos?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
51 emne(r).
1 2 > »

Svar
dRxLdRxLSkrevet 15/06-03 04:41 


mon ikke vi så også kan regne med snkvscapcom:chaos?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarklynoonDarklynoonSkrevet 15/06-03 11:04, rettet 15/06-03 11:08 
hvis jeg er meget heldig, så passer det med at jeg har ferie samtidig med at jeg får det tilsendt. dog ville jeg fortrukket at de havde beholdt dette cover, frem for det med K´ i forgrunden og kula i baggrunden.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
dRxLdRxLSkrevet 15/06-03 11:13 
Har du bestilt det?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarklynoonDarklynoonSkrevet 15/06-03 11:31 
jeg har haft det preorded i en måneds tid nu.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
dRxLdRxLSkrevet 15/06-03 11:41 
Hos hvem?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarklynoonDarklynoonSkrevet 15/06-03 11:44, rettet 15/06-03 11:44 
Vgi
Mortal Kombat the mother of all fighting games
dRxLdRxLSkrevet 15/06-03 11:54, rettet 15/06-03 12:02 
=)

I øvrigt mener jeg at det er til at græde over at de ikke har taget King med...

Det ligner jo ikke noget!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarklynoonDarklynoonSkrevet 15/06-03 12:17, rettet 15/06-03 12:19 
så kan du godt stoppe med at græde nu for King er med sammen med Shingo, de er kommet med i hjemmeudgaven af spillet.

check www.kofonline.com og tryk for at bestille spillet der står denne tekst.

"Good news for Shingo Yabuki and King fans! Yes, Playmore has decided to include these long-missed characters into this Dreamcast version of KOF2002! It appears that Rugal Bernstein is usable too!

The exact method to unlock these characters are unknown at the moment but we believe certain conditions are to be fulfilled in the Challenge Mode to use them."
Mortal Kombat the mother of all fighting games
dRxLdRxLSkrevet 15/06-03 12:24 
/me tager en kiks og forudbestiller KoF 2k2 =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 15/06-03 12:40 
Faktisk lidt irriterende at jeg for en uge siden ændrede min pre-order fra at være hos Lik-Sang til Play-Asia fordi sidstnævnte er en del billigere :p (og nu shipper Lik-Sang så allerede ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 15/06-03 13:16 
Hvis der er nogen der bestiller fra Lik-Sang, så vil jeg godt splejse til porto og alt det der, hvad siger du Naiera, andre?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 15/06-03 13:20, rettet 15/06-03 13:22 
Jeg kan nu godt lide Play-Asias forsendelsespriser, og spillet er også en smule billigere hos dem. Det er sindssygt billigt, og jo flere spil, jo større chance for at Told & Skat...

Ellers tak for tilbudddet :)

Jeg har forresten lige læst at Play-Asia får den på lager i morgen :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 15/06-03 13:23 
Darklynoon >
dog ville jeg fortrukket at de havde beholdt dette cover, frem for det med K´ i forgrunden og kula i baggrunden.

Coveret skal jo næsten helst passe med historien, og så vidt jeg husker har Kyo's hold ikke så meget med den at gøre i 2K2. K' og Kula derimod...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 15/06-03 14:15 
Hmmm... nu kom jeg også til at bestille det fra yes-asia. Hvilken shipping bør man vælge? Jeg valgte registreret fordi jeg ikke stoler på postvæsenet, men det kan jo være at den får sværere ved at klare sig igennem tolden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarklynoonDarklynoonSkrevet 15/06-03 14:32, rettet 15/06-03 14:35 
"Coveret skal jo næsten helst passe med historien, og så vidt jeg husker har Kyo's hold ikke så meget med den at gøre i 2K2. K' og Kula derimod...

historielinen fra 99,00,01 er vel ikke relevant i en dreammatch udgave.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
NaieraNaieraSkrevet 15/06-03 14:34, rettet 15/06-03 14:35 
dRxL >
Hmmm... nu kom jeg også til at bestille det fra yes-asia. Hvilken shipping bør man vælge? Jeg valgte registreret fordi jeg ikke stoler på postvæsenet, men det kan jo være at den får sværere ved at klare sig igennem tolden.

Du mener vel Play-Asia? Yesasia.com ser ikke ud til at have 2K2 på lager...

Jeg tog registreret Ær-Mæjl med registrering. Det er suverænt det hurtigste for tiden, af en eller anden grund. (jeg fik 4MB RAM til Saturn fra USA på 4 dage forleden, og min JPN Samba tog også kun en uge dengang for et par uger siden)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 15/06-03 14:36 
Darklynoon >
historielinen fra 99,00,01 er vel ikke relevant i en dreammatch udgave.

Det tænkte jeg ikke på... Men jeg kan alligevel bedre lide K'/Kula coveret :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarklynoonDarklynoonSkrevet 15/06-03 14:50 
i får det sikkert før mig, kan ikke i ikke lige skrive hvordan det virker med den nye animation som enkelte figurer har fået(f.eks kim og mature).

er det lige så irreterende(når man først er begyndt at lægge mærke til det så ser man det hver gang) som Iori i kof01. (lad ham bare stå og passe sig selv og i det øjeblik i bevæger ham frem og tilbage så skifter den over til hans gamle sprite, især synligt på hans hår)

evt også hvordan den challenge del virker
Mortal Kombat the mother of all fighting games
DarklynoonDarklynoonSkrevet 23/06-03 00:55 
hvís det skulle interesse noget så er dette disse challence´s som skal klares for at unlocke de gemte characters

Rugal: Beat Team Attack mode
Shingo: Beat Single Attack mode
Kusanagi: Complete mission 20 in Time Attack
King: Complete mission 40 in Time Attack
Mortal Kombat the mother of all fighting games
NaieraNaieraSkrevet 23/06-03 00:57 
Kusanagi!?

Er det en klon, eller er Kyo gemt!?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 25/06-03 16:02 
Så kom min kopi i dag :)

De havde kigget, men de var ligeglade ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 25/06-03 16:03 
Min er også kommet i dag, skal på posthuset nu og betale 81 kroner. Jeg tror sgu jeg stikker dig ]:->
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 25/06-03 16:09 
Bah!

Tænkte nok de havde bustet dig :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 25/06-03 17:11 
Der er nogle pænt sjove animationer når man gennemfører spillet. Jeg har en ide om at nogle af dem er taget fra en fanside jeg var på for nogle dage siden... finder lige linket senere =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 25/06-03 18:21 
Spotted in the baggrund: Tizoc!

Og det er rart at de har redesigned Andy en smule!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 25/06-03 22:32 
Nu fandt jeg igen ud af hvad jeg HADER ved KOF serien... LORTEBOSSER!

Hvorfor skal de være så skide urimelige? Det er jo næsten ligeså galt som med Gill i SF3!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarklynoonDarklynoonSkrevet 25/06-03 23:23, rettet 25/06-03 23:24 
Naiera >
Spotted in the baggrund: Tizoc!

Og det er rart at de har redesigned Andy en smule!


det er godt nok nogle latterlige alternative farver de har givet Andy, her tænker jeg især på mint grøn dragt med lyserødt bælte.

jeg er dog meget glad for at de har givet whip en ny stemme, hun var forfærdelig at høre på, når hun laved edet move hvor hun forsvandt ud af billedet for derefter at komme ned igen.

kims nye animation er ikke samme irretation i øjet som Ioris nye sprite, så snart man gå over til gamle sprite skift. Dog fatter jeg ikke de animere ham så flot som stående så dukker man sig, så forsvinde al animation.

indtil videre har jeg kommet til time attack nr 7. hvad med jer andre?
Mortal Kombat the mother of all fighting games
dRxLdRxLSkrevet 26/06-03 00:43 
Har ikke unlocket time attack, eller noget som helst andet endnu. Jeg tror lige jeg finder et sted hvor jeg kan downloade et save hvor King er klar til brug, så må resten følge med.

Jeg er forresten ret glad for spilmekanikken i den her KOF, måske vil jeg med tiden finde den bedre end KOF98.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 26/06-03 00:58 
Har lige lagt mærke til en stor stor fejl i spillet! Der er ikke nogen "random" select til karakter (nu kan jeg selvfølgelig ikke huske om 2k og 2k1 også manglede dette) :(

En vs. fighter uden random select er ... ikke halvdenen af den fighter den kunne have været. Hvad er der gået galt?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 26/06-03 01:13 
Jeg forstår ikke nogle folks vilde interesse for at bruge random select i vs fightere.
RJKRJKSkrevet 26/06-03 01:19 
Det er jo nok fordi du spiller VF, hvor der ikke er andre der gider spille mod dig ;p

Det er ret belastende når man spiller flere, at nogen insisterer på konsekvent at spille med samme character og hele tiden laver de samme ting.

Løsning: Random characters...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DarklynoonDarklynoonSkrevet 26/06-03 01:20, rettet 26/06-03 01:21 
der er random select med i spillet, du skal bare trykke start når du skal vælge character
Mortal Kombat the mother of all fighting games
dRxLdRxLSkrevet 26/06-03 01:56, rettet 26/06-03 02:21 
Tak for tippet mht. random select =)

Jeg glæder mig til at finde ud af hvordan King er i Kof2k2. I 2001 havde de jo f.eks. gjort hendes Suprise Rose til en (dårlig) super og ændret forskellen på venom strike/double strike til at være svagt eller stærkt spark i stedet for 1 qcf eller 2 qcf som det _altid_ har været.
Håber hun er som hun skal være igen :)

Edit: Jeg ved godt at double strike/venom strike er ændret allerede fra og med '99 men... men... jeg er f.eks. ikke blev spurgt om lov før de gjorde det vel!

Og i 2001 har de i hvert fald skåret den afstand man kan connecte med Trap Shot fra væsentligt mindre så det er blevet stort set ubrugeligt (men selvfølgelig også en større fornøjelse når det lykkes =))
Jeg må vist hellere bruge lidt tid på at unlocke hende, hvilket ikke bliver noget problem, da jeg er ret glad for 2k2 allerede. Baggrundene er en stor forbedring i forhold til 2k og 2k1 (lækkert med alle de kameoer) og musikken er også væsentlig bedre for ikke at (som tidligere) at nævne spil mekanikken =)
Vi må mødes og spille det en dag :)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Star SoldierStar SoldierSkrevet 26/06-03 02:16 
Jeg forstår ingenting af hvad i skriver om, men det ser ud til at i er i kategorien "hardcore fightere", det er dejligt at se, ligger på et helt andet stadie end mange af de sædvanlige indlæg.

Jeg syntes det er ros fra en gut som kun har spillet 3 fightere som han syntes var gode (men ikke har sat sig så meget ind i), men de er sikkert tamme og uden dybde, what do I know ;) ~ SFII på SFC i tidernes morgen, Samurai Spirit serien og så lige SE/Soul calibur serien).
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
DarklynoonDarklynoonSkrevet 26/06-03 02:18 
hun skulle være som kof00/01, men hun har vist ikke sin Silent Flash (qcb,qcb + K) fra 00, ellers har jeg ikke hørt om andre ændringer endnu
Mortal Kombat the mother of all fighting games
dRxLdRxLSkrevet 26/06-03 02:29, rettet 26/06-03 02:38 
Hmmmm... det kan jeg vist ikke være helt tilfreds med. Et andet move jeg lige kom i tanke om de har ændre ved hende er Tornado Kick der gik skråt frem og op med en 4-5 spark til og med '99 Evolution. Senere er det som om de lavede det efter det man så i Capcom vs. SNK 1 og 2 hvor det er en 2 delt fremad op, fremad ned bevægelse. Hvorfor gør de sådan noget?

Hvad Silent Flash angår så kommer jeg nok ikke til at savne det, da det var stort set umuligt at connecte med i kampens hede. Illusion Dance derimod er næsten umulig _ikke_ at connecte med, og tak gud for det ;-)

Jeg sidder og får helt lyst til at spille KOF mod mennesker jo =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarklynoonDarklynoonSkrevet 26/06-03 02:39 
dRxL >
Der er nogle pænt sjove animationer når man gennemfører spillet. Jeg har en ide om at nogle af dem er taget fra en fanside jeg var på for nogle dage siden... finder lige linket senere =)

www.kofonline.com har nogle at disse sjove animationer, kan det være denne side du tænker på?
Mortal Kombat the mother of all fighting games
dRxLdRxLSkrevet 26/06-03 02:50 
Jep =)

Jeg har set følgende i slutningen af spillet:

http://www.gamingmatrix.com/kofonline/Images/Animation/ComicalScenes/animKulaBilly.gif

http://www.gamingmatrix.com/kofonline/Images/Animation/ComicalScenes/animClarkLeona.gif

http://www.gamingmatrix.com/kofonline/Images/Animation/ComicalScenes/animWhipGoro.gif

+en del andre hvoraf en del var meget bedre, men de 3 jeg linkede er stort set præcis som fan'sene har lavet dem.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 26/06-03 10:49 
De har også lavet lidt om på Terry... Når man vil lave "Rock you", så skal man nu trykke på weak punch, istedet for strong punch, for at den skal ryge over hele skærmen ;)

Og så siger han "BURNING" istedet for det sædvanlige med hans power knuckle :s
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 26/06-03 11:22 
RJK >
Det er jo nok fordi du spiller VF, hvor der ikke er andre der gider spille mod dig ;p

Det er ret belastende når man spiller flere, at nogen insisterer på konsekvent at spille med samme character og hele tiden laver de samme ting.

Løsning: Random characters...

Hvis det er et problem, er der to årsager:
Enten er man ikke god nok til at håndtere én der altid gør det samme eller spillet er noget ubalanceret møg hvis en så simpel taktik virkelig ER effektiv.
RJKRJKSkrevet 26/06-03 11:50 
Nåeh, jamen det er skam ikke så meget fordi det betyder, at én altid vinder (det gør det normalt ikke).

Det er mere fordi, at det er kedeligt at se på ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
3of193of19Skrevet 26/06-03 12:01 
Men hvis man hele tiden kun spiller random select, kommer man jo aldrig til et stadie hvor kampene bliver virkelig interessante...
dRxLdRxLSkrevet 26/06-03 12:04 
Random select passer nok også bedst til et spil som Soul Calibur hvor forskellen på figurerne er væsentlig mindre end f.eks. Virtua Fighter 4 eller KOF2k2.
Men jeg nyder nu aligevel at spille med random i KOF =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 26/06-03 12:13 
Jeg gad godt man kunne vælge 3x Terry :p

To årsager til at jeg er glad for MOTW: Terry only mulighed og så er det rent faktisk muligt at slå bosserne ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 26/06-03 12:18 
Hvad mener du med Terry only? Der er jo Single Play i alle KOF jeg ejer (98 og fremefter).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 26/06-03 12:39, rettet 26/06-03 12:41 
Det tænkte jeg slet ikke på :p

Der er også i '97, som jeg har til Saturn ;)

Så mangler vi kun nogle fair bosser til KOF serien :)

Og så er der jo det at MOTW har "lidt" bedre animationer ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarklynoonDarklynoonSkrevet 08/07-03 13:25 
Naiera >
Kusanagi!?

Er det en klon, eller er Kyo gemt!?

nu har jeg unlocket Kusanagi, og det er bare kyo, men det er vist 95-97 udgaven af ham, som sikkert også ligger sig tæt op af en af klon udgaverne i 99.

jeg er på challence nr 30 og i øjeblikket uden størrere lyst til at forsætte,

hvad med jer andre?
Mortal Kombat the mother of all fighting games
dRxLdRxLSkrevet 08/07-03 13:32 
Time Attack 29 svjh.

Iori er en dræbermaskine mod AI'en.

Og jeg har heller ikke lyst til at fortsætte, overvejer at downloade fra www.gamefaqs.com...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarklynoonDarklynoonSkrevet 11/07-03 11:06 
jeg ved ikke om i har set disse små billeder fra svc chaos
http://www.snkplaymore.jp/official/svc/picture/picture_top.html
Mortal Kombat the mother of all fighting games
kimmerkimmerSkrevet 11/07-03 17:48 
Damn det nogen najs billeder! Det er bare lidt skod man ikke kan få dem lidt størrere :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
51 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig