X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ikoner eller ranks


Svar
zpeakerzzpeakerzSkrevet 05/03-03 13:11 
Kan i ikke lige få smidt nogle flere ikoner ind på siden? I har kun alle de normale (tekken, final fatasy etc.)
Hvorfor ikke nogle med Dragonball? Måske SonGoku Supersayian 4?

En anden ide var at give ranks! Altså at du får et bestemt billede og rank efter hvor mange post (post = indlæg) du har skrevet!

Alle som læser dette enme burde give deres mening til kende.

Her har de RANKS!
Work Rules: 1. The boss is always right. 2. If the boss is wrong, refer to #1.
MIKA-LMIKA-LSkrevet 05/03-03 13:17 
zpeakerz >
Kan i ikke lige få smidt nogle flere ikoner ind på siden? I har kun alle de normale (tekken, final fatasy etc.)
Hvorfor ikke nogle med Dragonball? Måske SonGoku Supersayian 4?

Du er meget velkommen til selv at løfte en finger og sende forslag ind!

En andn ide var at give ranks! Altså at du får et bestemt billede og rank efter hvor mange post (post = indlæg) du har skrevet!

Der vil ikke blive tale om et sådant system, da vi så vidt muligt prøver at forhindre at folk poster bare for at få deres rank op. Det kan ses i de enkelte brugeres profiler hvor mange posts de har lavet, det er indtil videre det eneste vi har tænkt os at gøre ud af det.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
zpeakerzzpeakerzSkrevet 05/03-03 13:24 
MIKA-L >
zpeakerz >
Kan i ikke lige få smidt nogle flere ikoner ind på siden? I har kun alle de normale (tekken, final fatasy etc.)
Hvorfor ikke nogle med Dragonball? Måske SonGoku Supersayian 4?

Du er meget velkommen til selv at løfte en finger og sende forslag ind!

En andn ide var at give ranks! Altså at du får et bestemt billede og rank efter hvor mange post (post = indlæg) du har skrevet!

Der vil ikke blive tale om et sådant system, da vi så vidt muligt prøver at forhindre at folk poster bare for at få deres rank op. Det kan ses i de enkelte brugeres profiler hvor mange posts de har lavet, det er indtil videre det eneste vi har tænkt os at gøre ud af det.


Hvordan sender jeg ind? Jeg er sikker på at jeg kan finde et fedt billede til mig!
Work Rules: 1. The boss is always right. 2. If the boss is wrong, refer to #1.
RitesRitesSkrevet 05/03-03 13:29 
Send det til Sumez?
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 05/03-03 13:32 
Eller undertegnede er også i orden.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/03-03 13:35, rettet 05/03-03 13:37 
Jeg er også i fuld gang med at kreere ikoner. I første omgang bliver det af de respektive maskiner (Xbox, 'Cube, PS2 og alle de gamle - ligesom på DKF)
I øvrigt, Rune, vil det med 48x48 ikke være muligt at bruge spilæsker som ikoner - som jeg eksperimenterede med engang - i modsæting til det gnidrede resultat med 32x32?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RJKRJKSkrevet 05/03-03 13:41 
Læs min besked - og prøv :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig