X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Crysis udkommer d.16-11


Svar
Per SPer SSkrevet 02/08-07 17:28 
Pressemeddelelse fra EA inklusiv salgsgas:

EA OG CRYTEK ANNONCERER AT CRYSIS UDKOMMER DEN 16. NOVEMBER

Start nedtællingen til en af årets mest ventede FPS-action oplevelser.

Redwood City, Californien – den 2. August, 2007 – Electronic Arts Inc. og Crytek, prisvindende udviklere af Far Cry, annoncerede i dag at CrysisTM vil udkomme i både Nordamerika og Europa den 16. november, 2007 eksklusivt til PC’en. Crysis, som bliver teknisk banebrydende med fantastisk DX10- og DX9-grafik, udfordrende, intelligent gameplay og en episk historie, er et af de mest ventede PC- og FPS-spil i 2007. Crysis vandt senest prisen for ”Bedste PC spil” ved The Game Critics Awards på E3 i Los Angeles.

“Crytek stræber konstant efter at rykke grænserne indenfor både spildesign og teknologi samtidig med at vi opretholder den højest mulig kvalitet,” sagde Cevat Yerli, CEO og leder af Crytek. “Vi er meget taknemmelige over vores fans’ støtte og tålmodighed, og vi ser frem til at præsentere Crysis for dem dette år. Det vil være ventetiden værd!”

Crysis byder på spiloplevelser i en enorm, åben verden, hvor spillerne får en hidtil uset frihed. Samtidig så udstyres spillerne med en revolutionerende Nanosuit og et arsenal af fuldt justérbare våben, som giver spillerne en række forskellige muligheder ikke kun når det gælder spillet generelt men også hvordan man vælger at løse de enkelte opgaver og kampe. Og spillerne får god brug for at udnytte alle de muligheder, de har, når de kommer op imod en blodtørstig og intelligent alien-trussel på de dynamiske, fjendtlige slagmarker, der spænder fra frodige tropiske jungler og lynfrosne landskaber til en skræmmende nul-tyngdekraft arena.

Crysis bryder også grænserne for multiplayer-kampe med introduktionen af PowerStruggle – en unik, strategisk spilvariant for op til 32 spillere, hvor de forskellige fraktioner kæmper om kontrollen over det avancerede våbenarsenal og de kampvogne, der skal til for at nedlægge modstanderne. For de der foretrækker den svedfremkaldende deathmatch, vil Crysis også rumme en Instant Action-variant, hvor det alsidige Nanosuit fungerer som det ultimative ‘værktøj’, når det gælder om at udmanøvrere sine fjender.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HankyHankySkrevet 02/08-07 19:49 
Jeg glæder mig som et lille barn - Crytek har bare at leve op til hypen :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ChronoChronoSkrevet 02/08-07 19:58 
Når de kan tilbyde mig job må de have nogle temmeligt dårlige programmører tilbage - tror ikke du skal forvente det store ;p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WikzoWikzoSkrevet 03/08-07 10:55 
Er du blevet tilbudt et job omkring Crysis? o.O
ChronoChronoSkrevet 03/08-07 14:34 
Ej - tror bare de ville have mig til et af deres studier i Prag eller Budapest eller hvad det var... Ikke interessant for mig :)

Og jeg ser nu også lidt frem til Crysis hvis vi skal holde topic. Farcry er nok min favorit FPS i de seneste år - hvis Crysis kan overgå det, så bliver det vildt.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ValkyrieValkyrieSkrevet 06/08-07 22:08 
Cool, men for mig er det all about Hellgate London, den 2 november:)

YES!!! Det bliver bare så bad ass.
Well crucify the insincere tonight...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig