X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hue til sande gamere


Svar
GakuGakuSkrevet 25/07-07 20:35 


Ostehuer
Bede-xBede-xSkrevet 25/07-07 20:36 
Det var vist sådan en, de skulle komme i Legendary versionen af Halo 3. Den er da meget federe end hjelmen :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 25/07-07 20:48 
..og en gul dragt så er den hjemme ;D!
Bashful Neophyte
Zzap!Zzap!Skrevet 25/07-07 21:17 
Kunne de ikke lave noget som almindelige mennesker rent faktisk ville gå med, når man nu ligefrem betaler dem for at få lov at reklamere for dem?
Den kasket som Klonoa har på i hans spil, ville jeg f.eks. seriøst gå med, eller hvad med Parappas hue?
Born to kill space
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/07-07 22:33 
Ok, jeg ved ikke om jeg er almindelig... vi lader den lige stå et øjeblik... men jeg ville helt sikkert gå med den... eller rettere have den på når jeg cykler. På den anden siden så er jeg også ham der fik forbud mod at cykle med min lyselilla Spyro-hue... af min datter! :D
Zzap!Zzap!Skrevet 25/07-07 23:27 
Whoa duuude! Det er bare galt på så mange planer...
Stakkels pige! ;)
Born to kill space
Krans.KKrans.KSkrevet 27/07-07 16:06 
Hahaha, kæft den er vild den hat der! Det kribler næsten i fingrene for at købe den, bare fordi den er så afsindigt gal. Gad vide om den også går ind under hatteforbudet på diskotekerne?
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
ChronoChronoSkrevet 27/07-07 19:59 
De sender ikke til Danmark gør de?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Zzap!Zzap!Skrevet 27/07-07 20:57 
Danmark? Hvad er Danmark? Er det ikke det der fantasiland hvor Julemanden og enhjørninge kommer fra?
Under alle omstændigheder så sender de nok ikke til "EU" fordi de holder med de der fyre der laver "weapons of mass destruction". >;)
Born to kill space
nerosnerosSkrevet 27/07-07 20:58 
Ebay ;D!
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/07-07 21:54 
Chrono>
De sender ikke til Danmark gør de?

"No international shipping" (fra namco-hjemmesiden). Men ja, måske eBay kan hjælpe.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig