X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kan en iPhone blendes?


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/07-07 09:54 
Ja den kan... :)

iPhone shake
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 12/07-07 10:20 
LOL... fordælendaosseentosse!
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/07-07 11:30 
Hahaha, grineren! :-D

Endnu en af de der smadr-ting-for-sjov-sider, som jeg ellers ikke bryder mig særlig meget om, men denne har et humoristisk pift, så det går lige ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
QQSkrevet 12/07-07 13:33, rettet 12/07-07 13:33 
Azalon>
Endnu en af de der smadr-ting-for-sjov-sider, som jeg ellers ikke bryder mig særlig meget om, men denne har et humoristisk pift, så det går lige ;-)

Kunne ikke være mere enig! Det her er da for fedt, og faktisk også lidt interressant. At se en tosse smadre en konsol med en muggert, er der jo ikke så meget i, men det her holder. Hvad er al den røg? Pulveriseres plastikken?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
dRxLdRxLSkrevet 12/07-07 14:28 
Sikkert noget fra batteriet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/07-07 15:51 
Hæhæ, nice. Jeg elsker simplethen at se ting blive blæst til atomer. Videoen til Fatboy Slim's Gangster Tripping er min all time favorite musikvideo. Men at blende ting, kan jeg kun se som et særdeles rafineret trin op ad evolutionsstigen. Thumbs up :D
AV Intelligent Terminal
KLTKLTSkrevet 12/07-07 16:44 
Der er altid nogle der står klar til at smadre de nyeste gadgets på markedet, så kan man da for alvor tale om et samfund med rent overflod.

Men morsomt er det da for det meste!
9/11 Was An Inside Job
HeroldHeroldSkrevet 13/07-07 03:12, rettet 13/07-07 03:13 
Jeg stod med en i hånden i mandags i Apple Store i Santa Monica. Hvis der ikke havde været telefon i, havde jeg nok købt én med hjem. Den er tæskelækker!

Edit: Altså en iPhone. De har ikke knæklys i Apple Store. :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 13/07-07 10:42 
Jeg overvejer seriøst at købe sådan en blender. Og utroligt nok kan kæresten kun blive glad for det, i modsætning til: "Ej, har du nu købt endnu en konsol"...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
scavengerscavengerSkrevet 13/07-07 20:20 
KTC>
Jeg overvejer seriøst at købe sådan en blender. Og utroligt nok kan kæresten kun blive glad for det, i modsætning til: "Ej, har du nu købt endnu en konsol"...

Bare pas på hun ikke blender dine konsoller ;)
Nemo me impune lacessit
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 14/07-07 01:48 
Kobra>
Den her er min all-time favorit.

Sejt :-D
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig