X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Heads up om godt tilbud!


Svar
dchangdchangSkrevet 13/06-03 14:14 
Nu er der jo så meget snak om mobiltelefoner i disse dage, og så syntes jeg lige at jeg ville dele et, i mine øjne, ufatteligt godt tilbud.

Et styk Siemens S55 inklusive blitz-kamera.

Pris: 1299,- hos Elgiganten.

Det er uhørt billigt.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
-AbbadOn--AbbadOn-Skrevet 13/06-03 14:24 
Hmm, er det med tilhørende abonnement?

Og ved du om det kun er visse steder i landet det gælder?
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things
dchangdchangSkrevet 13/06-03 14:28 
Det er med Mobilbonus-abonnement. Det er vist noget med 30 kroner i måneden, hvis du lader det fryse ud.

Det var i deres tilbudsavis, så jeg går udfra at det er landsdækkende. Men jeg tror at man skal være meget meget hurtig, kunne ikke forestille mig at de havde ret mange til den pris.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 13/06-03 15:23 
1300 for en mobil uden farveskærm? i think not! er det specielt billigt?

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dchangdchangSkrevet 13/06-03 15:26 
S55 har da farveskærm. Og desuden er det en af de mest funktionelle telefoner der overhovedet er på markedet. Så det er ret så billigt.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
-AbbadOn--AbbadOn-Skrevet 13/06-03 15:37 
den vejledende pris fra Siemens' hjemmeside var omtrent 3300, så det er et ret billigt tilbud faktisk.
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things
dchangdchangSkrevet 13/06-03 15:39 
De fleste steder bliver den osse solgt uden kameraet, så det må siges at være et godt tilbud.

PS. Hvis nogen er interesserede i SE T310, vil jeg ud og have en S55. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
jaesjaesSkrevet 13/06-03 16:38 
Hvordan er Siemens S55? Jeg har desværre ret lunkne erfaringer med Siemens...

Jeg tænker mest på tastaturet og ringestyrken (min Siemens C45 kan man dårligt høre udendørs, hvis den ligger i en lomme, selvom den står på højeste indstilling).
dchangdchangSkrevet 13/06-03 16:43 
Der er en dansk notits/test af den her;

S55
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SaturinoXSaturinoXSkrevet 13/06-03 16:53 
Jeg sælger da min Nokia 7650 for 2000,-? med indbygget camera og Infa-rød modtager.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
jaesjaesSkrevet 13/06-03 16:54, rettet 13/06-03 16:55 
dchang:

Tak.

Fandt lige en anden anmeldelse:
http://www.mobile-review.com/review/siemens-s55-1-en.shtml

"Polyphonic melodies, though they are only 16- tones are very nice. They have only one minus – low volume; they are badly heard in noisy places or when the phone lies in a bag or a coat."

Det lyder ikke godt - der står dog ikke om det gælder de almindelige ringetoner også, men mon ikke?
dchangdchangSkrevet 13/06-03 16:59 
SaturinoX >
Jeg sælger da min Nokia 7650 for 2000,-? med indbygget camera og Infa-rød modtager.



Ja, men dette er et blitzkamera. Du kan ikke gøre ret meget med en Nokia-telefon i en mørk natklub. Desuden er der osse bluetooth i S55. Og meget meget mere.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 13/06-03 17:00 
Mht de polyfoniske ringetoner, tror jeg altså at det er sådan generelt. Jeg mister mange opkald med min SE T310, fordi jeg ikke hører telefonen. Jeg tror det er fordi mange af lydene er så naturlige at man overhører dem. Almindelige ringetoner går jo direkte ind i kraniet på én. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SaturinoXSaturinoXSkrevet 13/06-03 17:00 
Mit indbygget camera kan tage billeder om natten !!! og portræt billede, og den har GPRS,WAP,og en form for ISDN, og BLuetooth + Den har den bedste farveskærm på markedet. !
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
dchangdchangSkrevet 13/06-03 17:07 
S55 har osse de ting. Desuden har den email-klient og en Organizer.

Og ikke mindst, markedets mindste fejlprocent. Den kan du nok ikke være med på. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BaggyBaggySkrevet 13/06-03 17:10 
SaturinoX >
Mit indbygget camera kan tage billeder om natten !!! og portræt billede, og den har GPRS,WAP,og en form for ISDN, og BLuetooth + Den har den bedste farveskærm på markedet. !

Til gengæld er den også ! Stor, klosset og grim.. ( meget ) ...
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
SaturinoXSaturinoXSkrevet 13/06-03 17:14 
man kan faktisk få DOOM, og andre spil på, mario og sådan
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
SaturinoXSaturinoXSkrevet 13/06-03 17:15 
OG JA, Grafikken på DOOM er som den var på PC
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
StriferStriferSkrevet 13/06-03 17:35 
Jeg har den telefon og den er alle pengene værd!!!!!
XBL Gamertag: ZeNtiX
MadsMadsSkrevet 13/06-03 20:12 
SaturinoX >
Mit indbygget camera kan tage billeder om natten !!! og portræt billede, og den har GPRS,WAP,og en form for ISDN, og BLuetooth + Den har den bedste farveskærm på markedet. !

Tilgengæld er de billeder i en direkte crappy kvalitet, næh så hellere have et digitalt kamera ved siden af, istedet for at være smart med en tlf der kan tage billeder.

I hvert fald indtil det bliver i bedre kvalitet.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
LWSLWSSkrevet 13/06-03 20:18 
Jeg har en Siemens S45, men for søren da også. Nu skal jeg vist have ringet til den lokale Elgigant imorgen tidlig.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/06-03 21:43 
Hvordan er kvaliteten på billederne taget med sårn en telefon? Jeg har set nogen der var blevet taget med en ældre, men der ville det da være pænere at tegne billederne selv;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JesperJesperSkrevet 13/06-03 22:19 
Er det ikke forkert at lave den samligning - altså til digital kamera'er som vi kender dem i dag? For ideen er jo slet ikke det samme.

Eks.
Når jeg tager billeder med et digital kamera i dag, er det som regel fordi det er billeder jeg ønsker at beholde til senere brug.
Hvis jeg med min mobil tager billeder, er det fordi jeg bare lige hurtigt vil sende et øjebliksbillede til en ven eller lignende... Og så er kvaliteten vel "lidt" ligegyldig?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/06-03 00:09 
ok da...
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig