X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Odense Banegård?


Svar
KnightrideRKnightrideRSkrevet 15/06-07 14:18 
Hejsa, nogen som lige kan hjælpe mig lidt :)

Jeg skal med bussen fra lolland til odense og skal skifte til tog i odense hvor det så kører til aalborg. Men har ingen anelse om hvordan odense banegård ser ud? Altså jeg har 5 minutter til og stige af bussen og finde mit tog til Aalborg.

Nogen som kender stedet og kan forklare lidt? Er det nemt og finde rundt osv..?
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/06-07 14:36 
Hvis din bus holder der hvor alle andre busser holder er det nemt. Du skal ind gennem glasdørene i stationsbygningen, op af rulletrapperne (pas på du ikk tar den der kun kører op til biblioteket), derefter skal du gennem "hallen" og ned af de andre rulletrapper til spor 5 & 6 (?). Du kan nå det på fem minutter, men du har travlt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/06-07 14:40 
Og hvis den holder det andet sted er det bare op ad rulletrappen og så følge vejen rundt til spor 5 & 6. Mener kun der er en vej, så det er ligetil.

Men hvis jeg var dig ville jeg tage afsted før så du var helt sikker på at kunne nå dit tog.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KnightrideRKnightrideRSkrevet 15/06-07 16:08 
Ok, det lyder ikke så svært så :) Min bus kører et bestemt tidspunkt en gang om dagen, så kan ikke tage afsted tidligere :( Men tak for hjælpen!
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig