X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvorfor Wii og hvorfor ikke?


Svar
Per SPer SSkrevet 13/06-07 13:33, rettet 13/06-07 13:38 
Fandt linket til denne fremragende og meget informative artikel om Nintendo Wii via Politiken.

Den giver et meget præcis bud hvorfor det går så godt for Wii og hvilke målgrupper den rammer i forhold til PS3 og Xbox 360.

Faktisk den bedste artikel jeg har læst om emnet. Og så er den hverken for lang eller for teknisk.

- tråden er placeret under multiplatform, fordi den er generel for hele denne generation og for at undgå lamme kommentarer fra anorak-fanboys/klaphatte. Så - venligst - vælg kommentarerne med omhu. ;)

Artikel - CNN Fortune
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/06-07 02:26 
Den læste jeg også i formiddags. Ville også have linket herinde, men glemte det.
Kan i øvrigt kun være enig i, at det er meget, meget spændende læsning.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/06-07 06:40 
"While game consoles typically attract youngish males with an antisocial streak..."
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/06-07 07:15 
Definitionen på PR ;)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/06-07 08:35 
Ja, bortset fra den ene sætning (og et par steder mere) er jeg enig i, at det er fremragende artikel.
nerosnerosSkrevet 14/06-07 09:26, rettet 14/06-07 11:24 
Ja det er da en interessant artikel! Men jeg synes nu den er DØD kedelig at spille på.
Bashful Neophyte
SephirothSephirothSkrevet 14/06-07 09:51 
Jeg har heller ikke umiddelbart meget tilovers for maskinen. De spil, der udnytter spillets kontrol fuldt ud, virker overfladiske, og de få spil, jeg ser frem til kunne ligeså godt udkomme på andre konsoller - selvfølgelig uden den påklistrede Wii-kontrol.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
HeroldHeroldSkrevet 14/06-07 10:14 
Det ændrer nu ikke på artiklens forklaring på hvorfor Wii har haft den succes den har. Og det er IMO ret berettiget.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 14/06-07 10:28 
Nej da overhovedet ikke. Det er jo en kæmpe succes for Nintendo det betvivler jeg ikke. Synes bare personligt ikke der er noget ved maskinen, men nu hedder Tråden jo Hvorfor Wii og hvorfor ikke? Så jeg ville bare forklar "hvorfor ikke"? ;-)!
Bashful Neophyte
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/06-07 10:54 
Jeg må også indrømme at jeg har ikke spillet meget på min siden launch, men jeg har da en forventning om at Nintendo på et tidspunkt laver noget der er min tid værd.
AmbyAmbySkrevet 14/06-07 11:02 
Jeg melder mig i gruppen af dem der ikke har spillet så meget. Jeg håber også på nogle spændende titler, såsom Galaxy og Brawl og hvad de nu hedder.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig