X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

xbl...nu også i dk


Svar
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 12/06-03 15:42, rettet 12/06-03 15:42 
så er der nyt om live i dk hvor msn games kan fortælle lidt om fænomenet.

"I de andre lande i Europa, England, Frankrig, Tyskland, Italien, Spanien, Holland, Belgien og Sverige er prisen i øjeblikket på 60 euro eller ca. 450,- for et års abonnement, hvilket det nok også vil komme til at koste i Danmark. Prisen inkluderer så også et spil, headset og memorycard."

øh...memorycard? siden hvornår?

EDIT: link...

/NM1

live
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
NaieraNaieraSkrevet 12/06-03 15:44 
Jeg læste artiklen i går, og det virkede lidt underligt at sætte den skribent på opgaven, som de nu gjorde...

Der er et par mere eller mindre faktuelle fejl i artiklen, og en af dem er den med mem. kortet. Det er selvfølgelig den "dims" man sætter i controlleren for at få strøm og lyd til headsættet der er "mem. kortet".
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 12/06-03 15:57 
bare sjovt at de kan tage fejl af den og et memorycard...så har de jo bare kigget på billederne og skrevet ud fra dem!

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
NaieraNaieraSkrevet 12/06-03 15:58 
For ikke at snakke om den med "der er et spil med" og f.eks. "man kan få nogenlunde det samme på PC"...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
olmeolmeSkrevet 12/06-03 16:00 
Der kommer nok nogen ned i butikkerne og brokker sig over deres manglende memkort og spil :-)
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 12/06-03 17:04, rettet 12/06-03 17:27 
Bevarres... manden fik jo ikke engang adgang til at prøve Xbox Live, da TDC tilsyneladende ikke fik snøvlet en tekniker ud på adressen. Det er da klart der er nogle ting han ikke helt har styr på... bare lidt ærgerligt for de læsere der endnu ikke selv har stiftet bekendtskab med XBL--
I win, you loose
NaieraNaieraSkrevet 12/06-03 17:31 
Arj, jeg synes ikke der er nogen undskyldning for den slags fejl. De faktuelle fejl kunne rettes ved en lille tur på xbox.com, og det med at man kan få nogenlunde det samme er bare ren og skær "xbox-uvidenhed".
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 12/06-03 18:49 
Det kan du have ret i. Det må være ret frustrerende for dem der baserer deres xbox live kendskab ud fra den artikel...
I win, you loose
MajorPMajorPSkrevet 12/06-03 21:08 
For Live "kendere" kan jeg anbefale www.xbox-live.dk's artikel ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
KTCKTCSkrevet 12/06-03 21:51 
Ikke flere reklamer for den side nu, please :)

Jeg synes også det er for dårligt, at man skriver noget officielt, når man ikke har styr på en skid...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/06-03 14:35 
RQvsnapz >
Bevarres... manden fik jo ikke engang adgang til at prøve Xbox Live, da TDC tilsyneladende ikke fik snøvlet en tekniker ud på adressen. Det er da klart der er nogle ting han ikke helt har styr på... bare lidt ærgerligt for de læsere der endnu ikke selv har stiftet bekendtskab med XBL--

Nu var jeg selv til stede ved arrangementet og selvfølgelig var det ret uheldigt at der ikke var "hul igennem", men rent teknisk og hardware-mæssigt var der ingen spørgsmål man ikke kunne få besvaret. Så hvis man tænker sig en journalist helt uden viden om Xbox Live møder op, er jeg sikker på at de danske Xbox-drenge eller Michel Cassius kunne svare på alle begynder-spørgsmål. Men starter man ikke med lige at læse op på emnet inden man møder op?
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/06-03 14:44 
...og så synes jeg i øvrigt Christian Güttler i sin artikel lader sin frustration over ikke at kunne komme til at spille Live, komme til udtryk som negativitet overfor produktet som helhed. Men måske er det bare fordi jeg har prøvet og synes det er fedt... I don't know...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 13/06-03 15:35, rettet 13/06-03 15:49 
Well... jeg snakkede da med den pågældende journalist, lige før vi gik ind til eventen i tirsdags, og han havde først lige fået xbox for et par uger siden... Deraf kommer måske en del af den uvidenhed, men det er rigtigt at man burde forvente noget selvstudium udover det der blev fremlagt i tirsdags.

Jeg fandt dog aldrig helt ud af hvad præcist der var galt, siden vi ikke kunne komme på, men de blev jo ved med at sige at det var TDC's skyld. Så der har nok været en logisk forklaring på det hele.
I win, you loose
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig