X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Konvertering af AVI til MP3?


Reply
jaesjaesSkrevet 30/05-07 19:50 
Nogen der kender et gratis program, som kan konvertere fra AVI til MP3?
TheDukeTheDukeSkrevet 30/05-07 20:13 
Det er jo video til lydfil, du skal nærmere lede efter en audiograbber der kan spytte det ud i MP3.
HeroldHeroldSkrevet 30/05-07 20:22 
Audacity kan optage den lyd din pc spytter ud.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 30/05-07 21:55 
Ah ja, det er nok en audiograbber, jeg skal have fat i. Jeg kan dog ikke umiddelbart finde nogen som er freeware, så jeg er stadig interesseret i konkrete bud. Ellers må jeg have fat i Audacity :)

Tak til jer begge.
BobbeBobbeSkrevet 30/05-07 22:11 
VirtualDub kan svjv. gøre det samme job.
Spiller nu: Wii
HeroldHeroldSkrevet 30/05-07 22:13 
Er Audacity ikke freeware? Jeg kan ikke finde noget køb mig-link i selve programmet :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 30/05-07 22:26 
Jo, Audacity er freeware. Jeg vil bare helst grabbe, hvis det kan lade sig gøre. Men det kan godt være, Audacity gør jobbet næsten ligeså smertefrit.
nerosnerosSkrevet 30/05-07 22:50, rettet 31/05-07 09:39 
Der er vist noget som hedder Divx Doctor II det kan vist lave en lyd fil fra filmen. Håber det kan hjælpe.
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 31/05-07 09:32 
Jeg mindes at have brugt VirtualDub og at det var godt. Tjekker lige, når jeg kommer hjem.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Username
Password
Remember me