X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Giv din mening til kende


Svar
KLTKLTSkrevet 17/05-07 19:32 
Jeg studerer Erhverssprog Engelsk/International Marketing, og i forbindelse med vores projekt på 2. semester i International Marketing har jeg brug for jeres hjælp til besvarelse af et spørgeskema.

Spørgsmålene drejer sig om jeres forbrug og holdning til tyggegummi, og skemaet kan udfyldes på ganske få minutter.
Jeg håber på jeres hjælp, og alt hjælp vil være meget værdsat!

På forhånd tak for jeres hjælp.

Spørgeskemaet kan findes på følgende link, i boksen 'Take A Survey' skal i indtaste 52219

http://www.advancedsurvey.com/
9/11 Was An Inside Job
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/05-07 09:53 
*gnask gnask* Sådan :-)
JAAJAASkrevet 18/05-07 13:30 
Således!
WehnerWehnerSkrevet 18/05-07 14:05 
Jeg har udfyldt det. Som tidl. vejleder på uni kan jeg heller ikke lige lade være med at nævne, at jeg synes i laver den klassiske 2-spørgsmål-i-1-fejl et par gange.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KLTKLTSkrevet 18/05-07 15:57 
Mange tak til dem der allerede nu har givet deres mening til kende her via Playright.

Og til Wehner, er formentlig klar over hvad du hentyder til, men for god ordens skyld vil jeg gerne have du uddyber din kommentar fra før.
Jeg tager altid mod god og konstruktiv kritik!
9/11 Was An Inside Job
jaesjaesSkrevet 18/05-07 16:16, rettet 18/05-07 16:22 
Fx spørger I til hvilket tyggegummi man mener er trendy og godt. "Trendy" er ikke det samme som "godt", og derfor er det to spørgsmål.

Nu skal det ikke blive en akademisk tråd, men I laver en anden fejl, som I nok bør huske at forklare i rapporten. I starten skal man svare på, hvor hyppigt man køber og spiser tyggegummi (igen 2-i-1 i øvrigt :) ). Fx er udsagnet "ofte" upræcist. For nogle er "ofte" måske hver dag, mens det for andre er hver uge. I skulle hellere have angivet et antal dage og uger eller lignende i stedet.