X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Giv din mening til kende


Svar
KLTKLTSkrevet 17/05-07 19:32 
Jeg studerer Erhverssprog Engelsk/International Marketing, og i forbindelse med vores projekt på 2. semester i International Marketing har jeg brug for jeres hjælp til besvarelse af et spørgeskema.

Spørgsmålene drejer sig om jeres forbrug og holdning til tyggegummi, og skemaet kan udfyldes på ganske få minutter.
Jeg håber på jeres hjælp, og alt hjælp vil være meget værdsat!

På forhånd tak for jeres hjælp.

Spørgeskemaet kan findes på følgende link, i boksen 'Take A Survey' skal i indtaste 52219

http://www.advancedsurvey.com/
9/11 Was An Inside Job
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/05-07 09:53 
*gnask gnask* Sådan :-)
JAAJAASkrevet 18/05-07 13:30 
Således!
WehnerWehnerSkrevet 18/05-07 14:05 
Jeg har udfyldt det. Som tidl. vejleder på uni kan jeg heller ikke lige lade være med at nævne, at jeg synes i laver den klassiske 2-spørgsmål-i-1-fejl et par gange.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KLTKLTSkrevet 18/05-07 15:57 
Mange tak til dem der allerede nu har givet deres mening til kende her via Playright.

Og til Wehner, er formentlig klar over hvad du hentyder til, men for god ordens skyld vil jeg gerne have du uddyber din kommentar fra før.
Jeg tager altid mod god og konstruktiv kritik!
9/11 Was An Inside Job
jaesjaesSkrevet 18/05-07 16:16, rettet 18/05-07 16:22 
Fx spørger I til hvilket tyggegummi man mener er trendy og godt. "Trendy" er ikke det samme som "godt", og derfor er det to spørgsmål.

Nu skal det ikke blive en akademisk tråd, men I laver en anden fejl, som I nok bør huske at forklare i rapporten. I starten skal man svare på, hvor hyppigt man køber og spiser tyggegummi (igen 2-i-1 i øvrigt :) ). Fx er udsagnet "ofte" upræcist. For nogle er "ofte" måske hver dag, mens det for andre er hver uge. I skulle hellere have angivet et antal dage og uger eller lignende i stedet.

EDIT: Man kan naturligvis godt have et spørgsmål som lyder: "Hvilket tyggegummi synes du *både* er trendy og godt". Men sådan husker jeg ikke spørgsmålet i det mindste.
JAAJAASkrevet 18/05-07 16:24, rettet 18/05-07 16:25 
Jeg er helt enig. "Trendy og godt" var for mig umuligt at svare på, da det er to komplet forskellige kategorier. Jeg valgte bare at svare på det som om spørgsmålet hed "hvad er samlet set det bedste?".

Et produkt kan jo sagtens være ultra trendy, men samtidigt være af dårlig kvalitet.

Og ja, "købe og spise" voldte mig også problemer. Folk kunne f.eks. sagtens købe en økonomipakke V6, og derfor kun købe meget sjældent, men alligevel spise det ofte.
KLTKLTSkrevet 18/05-07 16:27 
Helt klart nogle gode pointer du har der, og tak for det.
Med hensyn til angivelsen af hvor ofte man køber eller tygger tyggegummi, der har du ret i det kan ses som et 2-i-1 spørgsmål, men meningen med den formulering var at det var underordnet om man selv købte det, det vigtigste var bare hvor ofte man tyggede tyggegummi.
Du har så til gengæld ret i, at de forskellige valg muligheder nok var for upræcise, her ville dit forslag med dage/uger osv nok være at foretrække.

Vil i øvrigt påpege at det er helt bevidst fra min side, at jeg gentagende gange bruger ordet 'trendy' i forbindelse med tyggegummi - Der er som sagt ingen der har sagt det netop ER trendy, og meningen var også at se om nogle måske ville sætte spørgsmålstegn ved dette adjektiv.
Vi skal have undersøgt om man i fremtiden med god grund vil kunne 'spille' på tyggegummi som noget trendy, i forbindelse med fremtidig markedsføring.
9/11 Was An Inside Job
KLTKLTSkrevet 15/06-07 15:19 
Jeg følger lige op på min egen tråd her.
Jeg vil endnu en gang takke alle jer der valgte at svare på mit spørgeskema, og igen også tak for den konstruktive kritik jeg fik fra flere af jer, dette var kritik jeg tog med og beskrev nærmere i min endelige rapport.

Jeg har været oppe og forsvare min rapport i dag, og det endte med et ganske hæderligt 9 tal på den gamle 13 skala.

Endnu en gang tak for jeres hjælp, havde nu heller ikke regnet med andet fra PR debattørerne! :D
9/11 Was An Inside Job
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig