X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

CDJapan order, anyone?


Svar
Star SoldierStar SoldierSkrevet 11/06-03 10:35 
Metroid Prime+Fusion Soundtracket bliver frigivet om en uge, så jeg har allerede en preorder inde, spørgsmålet er så om der er nogle her som skal have noget med fra CDJ?, alt fra JPOP, VG musik, film til anime.

Yennen er lav og porto osv. deles lige over.

Email mig privat, i har et par dage til at lure på om der er noget for jer.

CDJapan
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
RJKRJKSkrevet 11/06-03 11:50 
Kan du fortælle hvad det cirka bliver med porto und alles?

Jeg overvejer:

The Art & Music Of Silent Hill
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Star SoldierStar SoldierSkrevet 11/06-03 12:48 
Fra CDJapan er der fuld told på, porto er standard (faktisk ikke ret meget), men der er et handling fee fra dem (kunne tænkes fordi det er retail priser de har), her er det også småpenge vi snakker om, men import fra japan er altid dyrt i sidste ende.

jeg vil regne med at din Silent Hill er omkring 3800yen shipped, jeg ved ikke hvad tolden bliver, problemet er at din Silent Hill er en preorder som ligger ude i fremtiden, jeg laver dog jævnligt ordre fra dem, så jeg skal nok sige til.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
RJKRJKSkrevet 11/06-03 14:24 
Okay - sig til og vi ser på det til den tid.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 11/06-03 14:26 
Jeg plejer at handle med Synsoniq, men jeg ved ikke om deres priser er bedre. Bare et forslag...

Synsoniq
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Star SoldierStar SoldierSkrevet 29/07-03 20:31 
Næste CD Japan order bliver den 19-20 Aug. (release date for R-Type FINAL soundtracket), skriv jer op her eller email mig, jeg minder lige om det et par dage i forvejen.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SquareSquareSkrevet 29/07-03 20:50 
jeg vil da gerne have et Gitaroo man soundtrack med fra Cdjapan næste gang i bestiller. Men vi kan vel få det aftalt helt, når den tid kommer ?
It's only a state of mind.
Star SoldierStar SoldierSkrevet 29/07-03 21:05 
Alt kan ændres lige til det tidspunkt jeg bestiller, giver lige besked et par dage i forvejen.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 10/08-03 23:04 
Sidste chance er rykket til Onsdag den 13 i denne måned
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SquareSquareSkrevet 11/08-03 12:01 
Jeg tror ikke jeg skal have noget med alligevel. Har ikke rigtigt pengene til det. Måske en anden gang.
It's only a state of mind.
TonserTonserSkrevet 11/08-03 18:23 
Hej Star

Jeg kunne godt tænke mig Gitaroo Man soundtrack.

Hvis det kan lade sig gøre...

Venlig Hilsen TONSER
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig