X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Online skoforretning


Svar
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 22/04-07 15:32 
Er der nogen der kender nogle gode online skoforretninger? Gerne danske eller europæiske.
(...)
Zzap!Zzap!Skrevet 22/04-07 15:40 
Det kommer vist helt an på hvad der er for nogle sko ud er ude efter.
Er der forresten nogen der ved hvor man kan købe old style Palladium sko. Pampa Low synes jeg at huske at modellen hedder...
Born to kill space
WehnerWehnerSkrevet 22/04-07 15:45 
Legendarisk sko :)

Online skoforretning

Jeg tror, de bliver svære at finde i dag.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
tmliljatmliljaSkrevet 22/04-07 16:01 
Fox McCloud>
Er der nogen der kender nogle gode online skoforretninger? Gerne danske eller europæiske.

Her er et bud! Det er Ecco Amager, der står bag!

E-sko.dk
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 22/04-07 16:19, rettet 22/04-07 16:21 
Tak for linket.

Zzap!>
Det kommer vist helt an på hvad der er for nogle sko ud er ude efter.

Jeg er lidt på jagt efter en Nike sko jeg har set i forretninger, men ikke har kunnet finde i den rigtige størrelse (45,5 skal jeg vist have). Men generelt er det sneakers jeg eftersøger.

Ved ikke helt om jeg tør bestille fra USA pga. told og forsendelsesomkostninger.

Den her.
(...)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 22/04-07 16:55 
Du kan prøve at tjekke her..

Sneakershop DK
JAAJAASkrevet 22/04-07 22:43, rettet 22/04-07 22:47 
Wehner>
Legendarisk sko :)

<Billede af Palladium>

Jeg tror, de bliver svære at finde i dag.

Det er faktisk ikke så svært endda! Min lokale skohandler (medlem af TOPS kæden) har dem hver sommersæson, og jeg ser dem jævnligt rundt omkring. Så kig lidt omkring, de er stadig til at finde :)
QQSkrevet 22/04-07 22:46, rettet 22/04-07 22:49 
Du kan vist designe din egen sko på converse.com, uden merpris.

EDIT: Øv, kan se de er gået tilbage til "US Shipping ONLY"...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
WehnerWehnerSkrevet 22/04-07 22:48 
Ok, jeg har ikke set dem siden, de var højeste mode tilbage omkring 1996. Købte tre par - de to er bogstavelig talt slidt op, men det sidste par holder faktisk endnu.

Desværre ser de jo ikke smarte og moderne ud ligesom Kawasaki, men de er meget, meget bedre at gå i.

På eBay er støvletudgaven i øvrigt tilgængelig, men ikke skoen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Zzap!Zzap!Skrevet 22/04-07 23:35, rettet 22/04-07 23:40 
Der rigtig gode til ferier hvor man skal gå meget og det er varmt.
Jeg har slidt 3 par op siden jeg fik mine første i 95. Ikke fordi de faldt fra hinanden, den tykke sål var simpelthen slidt igennem.
De ser ud til at være meget populære i Japan, for 50% af de links man får ved en søgning er på Japansk...

Fox McCloud, jeg tror desværre det bliver ret svært at finde nogen der vil sende Nike sko uden for deres eget land, da Nike har noget rigtig nasty priskontrol i gang.

Du skal også være opmærksom på, at det med skostørrelser er et helvede at finde ud af fra land til land og mærke til mærke. Så hvis du ikke er helt sikker på størrelsen, kan det godt bliver dyrt i returforsendelser.
Born to kill space
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig