X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvor finder/køber man stor emballage?


Svar
KTCKTCSkrevet 30/03-07 17:00 
Jeg har et problem... Jeg skal have sendt en computer med Posten, og jeg har selvfølgelig mistet den originale emballage til kabinettet. Problemet er, at PostDK umiddelbart ikke har stor nok emballage, så hvad gør man så?

Kabinettet er 54x48x20½cm, og jeg har indtil videre kigget på PostDKs hjemmeside og ringet til en lokal computerbutik for at høre, om de havde overskydende kasser fra de maskiner de bygger. Men dem får kunderne jo i kasserne, så det hjælper jo ikke så meget...

Hvad gør man?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RooneyRooneySkrevet 30/03-07 17:27 
Bruger evt. en flyttekasse, og padder den rigtig godt til? Mener også at man kan få flyttekasser i forskellige størrelser.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 30/03-07 18:39 
mener sådan nogle butikker som "Jem og fix" os.v. sælger forskellige flytte-kasser?.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
BifkimBifkimSkrevet 30/03-07 18:58, rettet 30/03-07 19:04 
Har du søgt på Google?

Her er der en del sider, der sælger emballage.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
JuggernautJuggernautSkrevet 31/03-07 10:17 
Da jeg i sin tid skulle sende et tårn med posten, prøvede jeg også først den lokale computerbiks. Da de ikke kunne undvære deres kasser, gik jeg ind i butikken ved siden af som var en dyrehandel. Der havde de masser af store kasser og de var mere end glade for at jeg ville fjerne lidt af deres rod :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KTCKTCSkrevet 31/03-07 12:26 
Tak for alle de gode bud. Det endte med at jeg brugte kassen fra et andet kabinet, og så fik jeg skåret skummet til, så det passede til det kabinet jeg ville sende.

Det var i øvrigt meget tæt på at jeg ikke kunne få den sendt alligevel, da vægten var 300gram fra at overstige de 20kg man kan sende med posten...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig