X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SvC beta test artikel


Svar
NaieraNaieraSkrevet 09/06-03 22:55 
Nogle gæve gutter har været forbi Neo Geo Land for at få et kig på SvC Chaos, og det er der kommet en udmærket artikel, en masse billeder og en masse video ud af.

hej
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 10/06-03 01:08 
Jeg har nu fået kigget et par af videoerne, og det ser feeeedt ud!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 10/06-03 01:17 
Det er ikke det de skriver, faktisk finder de det lidt ligegyldigt og alt for meget på linie med Capcoms Zero/Alpha serie. Altså hvad gameplayet angår. Grafikken har de ikke noget imod.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 10/06-03 01:22 
Jeg har læst hvad de skriver, men det er så deres mening... Jeg glæder mig til at prøve det...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 10/06-03 01:27 
Jeg må indrømme at jeg stort set kun er interesseret hvis det kommer til Dreamcast (gotta catch 'em all ;-)). Men det kan jo være at det bliver helt fantastisk.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 10/06-03 01:29 
Jeg har på fornemmelsen at Dreamcasten bliver overset denne gang, men lad os nu se... Jeg vil da selvfølgelig også foretrække en DC udgivelse, men jeg vil egentlig bare gerne have det ud på en eller anden af de nye maskiner. Helst PS2, da der som nævnt (et par gange ;) kan fåes fighter pads til den...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 11/06-03 12:23 
Så' der nogle flere videoer, men kvaliteten er lidt uheldig, og Terry får bank :p

der
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoChronoSkrevet 12/06-03 14:42 
Jeg gad godt se en kamp mellem Earthquake og Hugo. De to er jo sindsygt store! Man ville ikke kunne se baggrunden hvis de kæmpede :D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig