X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

HD DVD film i DK?


Svar
seebergseebergSkrevet 27/02-07 20:55, rettet 27/02-07 21:17 
Jeg erhverver mig X360 HDDVD drevet i denne uge. Derfor vil jeg høre om nogen af jer har haft held med at finde en butik, fysisk eller online, der sælger HD DVD'er med danske undertekster?
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/02-07 21:12 
Er de danske/engelske selskaber overhovedet begyndt at lave HD-DVD'er?

Jeg har kun set udvalg på axelmusic.dk under deres Club Raccoon-underside med amerikanske HD-DVD'er og BD-titler.
HeroldHeroldSkrevet 27/02-07 21:30 
Elgiganten bundler Talledega Nights med PS3 - jeg går da ud fra at den er dansk tekstet, og at de også vil føre andre film. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Jack_DJack_DSkrevet 27/02-07 22:30 
Blockbuster skulle også være på vej med Blu-ray film i deres udvalg.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HankyHankySkrevet 27/02-07 22:35 
Seeberg spørger efter HD-DVD film med danske undertekster, ikke hvorvidt, hvilke steder Blu-ray film så småt trænger ind på det danske marked.

TT: Jeg skulle mene, at mange af de europæiske HD-DVD udgivelser, også har DK subs - eller det er i hvert fald hvad jeg har hørt. Hvilke det præcis er, ved jeg desværre ikke.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
XiwanaXiwanaSkrevet 28/02-07 00:02 
Jeg skulle da mene, at laserdisken.dk (samt butik i i al fald Kbh) meget snart vil begynde at sælge HD-DVD'er med danske undertekster.

Superman Returns på HD-DVD med da. undertekster
[inspirational quote here]
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig